سامسونگ گلکسی اس 23 سفارش هایی به ارزش 100 میلیون تومان دریافت کرده است. 1,400 کرور در روز 1 از پیش رزرو

این گوشی دارای مجموعه ای متشکل از پنج دوربین با سنسورهای 12 مگاپیکسلی تا 200 مگاپیکسلی خواهد بود.

سامسونگ تا 23 فوریه به پیش رزرو گوشی های هوشمند گلکسی S23 ادامه می دهد. قیمت راه اندازی سری گلکسی S23 در هند در محدوده روپیه است. 75000 تا Rs. هر قطعه 1.55 میلیون


سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ در اوایل این هفته عرضه شد و گوشی‌های رده بالای این شرکت کره‌ای در هر سه مدل شاهد چند ارتقاء بودند. در مورد افزایش قیمت ها چطور؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

پولان گفت که سامسونگ با قرار دادن گلکسی واچ 4 LTE و گلکسی باس به قیمت 2000 روپیه، «قیمت سفارشی» را به ارمغان آورده است. 4999 و همچنین ارائه خرید در 24 قسط بدون سود و همچنین از طریق Samsung Finance plus در 15 قسط.

“ما در 24 ساعت اول تقریباً 1.4 میلیون واحد را به عنوان پیش رزرو کرده ایم و این تقریباً دو برابر گلکسی S22 است. با میانگین قیمت حدود یک لک روپیه، گردش مالی یک پیش کتاب تقریباً 1400 روپیه است. کرور ظرف 24 ساعت، “او گفت.

پولان گفت که مصرف کنندگان به خوبی به پیشنهادات S23 از جمله سنسورهای دوربین در تلفن، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 با قدرت بالا که به طور انحصاری برای سامسونگ در دسترس است و عوامل پایداری استفاده از پلاستیک بازیافتی و سایر قطعات در دستگاه پاسخ داده اند.

این شرکت اعلام کرده است که گلکسی اس 23 در کارخانه نویدا خود تولید خواهد شد. گوشی‌های قدیمی‌تر سری گلکسی اس در کارخانه ویتنام سامسونگ تولید شدند و این شرکت آنها را برای فروش در هند وارد کرد.

سامسونگ هند، معاون ارشد تجارت موبایل، راجو پولان به PTI گفت که پیش رزرو برای Samsung Galaxy S23 در مقایسه با نسخه قبلی گوشی هوشمند Galaxy S22 تقریباً دو برابر است.

سامسونگ، بزرگ‌ترین شرکت الکترونیک، سفارش‌هایی برای حدود 1.4 میلیون دستگاه از گوشی هوشمند ممتاز Galaxy S23 خود به ارزش مجموع روپیه دریافت کرده است. یک مقام ارشد این شرکت ادعا کرده است که در اولین روز از پیش رزرو این دستگاه، 1400 کرور است.

سامسونگ قیمت گلکسی واچ 4 LTE و گلکسی بادز 2 را حدود 90 درصد از روپیه کاهش داده است. 48000 تا Rs. 4999 برای مشتریانی که Galaxy S23 Ultra رده بالا را از قبل رزرو می کنند.

پس از اعلام وزیر دارایی Nirmala Sitharaman مبنی بر حذف تعرفه واردات لنزهای دوربین، که یکی از پیشنهادات کلیدی فروش منحصر به فرد گوشی های هوشمند سری گلکسی اس است، سامسونگ اقدام به ساخت گلکسی S23 در هند کرد.