سامسونگ گلکسی اس 23 FE دوباره با تراشه Exynos 2200 داخلی عرضه می شود

انتظار می‌رود چیپست داخلی سامسونگ با 6 یا 8 گیگابایت رم 6.4 گیگابیت بر ثانیه LPDDR5 و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 جفت شود. انتظار می‌رود دوربین پشتی سه‌گانه Galaxy S23 FE شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور 12 مگاپیکسلی با لنز فوق‌واید و یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو با پشتیبانی از زوم 3 برابری باشد. . دوربین جلو احتمالا به سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

گلکسی اس 23 FE سامسونگ می تواند یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 25 واتی داشته باشد. این گوشی به سری گلکسی S23 که در اوایل امسال با سامسونگ گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا عرضه شد، خواهد پیوست. انتظار می رود این مدل Fan Edition جانشین Galaxy F21 FE شود که در سال 2021 عرضه شد.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

Tipster Revegnus (@Tech_Reve) دوباره تایید کرد قبلی او ادعاهابا پشتیبان‌گیری از دیگر گزارش‌های قبلی نیز مبنی بر اینکه Samsung Galaxy S23 FE می‌تواند از یک پردازنده هشت هسته‌ای داخلی Exynos 2200 5G استفاده کند.

گزارش اخیر دیگری حاکی از آن است که گوشی Galaxy S23 Fan Edition زودتر از زمان مورد انتظار عرضه خواهد شد. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که این گوشی همراه با گوشی‌های هوشمند تاشو گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 در سه ماهه چهارم سال 2023 در دومین رویداد Galaxy Unpacked عرضه خواهد شد. همچنین قبلاً ادعا شده بود که این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت می‌گیرد. با این حال، یکی از فاش‌های اخیر ادعا می‌کند که این گوشی ممکن است در سه ماهه سوم، حتی در اوایل ماه جولای یا آگوست سال جاری، در مناطق خاصی عرضه شود.

انتظار می رود سامسونگ گلکسی اس 23 FE اواخر امسال عرضه شود. پیش از این مذاکرات متعددی در مورد تولید این مدل صورت گرفته بود. سامسونگ گلکسی S22 FE را به دلیل کمبود تراشه عرضه نکرد. گلکسی S23 FE نیز همین مسیر را دنبال خواهد کرد. با این حال، گزارش‌های چند هفته گذشته حاکی از آن است که از آنجایی که صنعت با مشکل تولید چیپست خود بهبود نسبی داشته است، و همچنین به دلیل «فروش ضعیف» سری گلکسی S23 که اوایل امسال عرضه شد، سامسونگ می‌تواند مدل Fan Edition را عرضه کند. از سری به زودی