سامسونگ گلکسی زد فولد 4 با آخرین به‌روزرسانی، پشتیبانی خبره از برنامه RAW را دریافت می‌کند: گزارش

برای یادآوری، سامسونگ گلکسی زد فولد 4 در اوایل ماه جاری در رویداد Galaxy Unpacked این شرکت به صورت جهانی معرفی شد. این دوربین سه گانه با یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور ثانویه 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی دارد. در صفحه نمایش بیرونی، گوشی تاشو از دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی بهره می برد. در صفحه نمایش تاشو، دوربین 4 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی تعبیه شده است.

Samsung Galaxy Z Fold 4 دارای یک صفحه نمایش 7.6 اینچی Dynamic AMOLED 2X Infinity Flex به عنوان صفحه نمایش لمسی تاشو است. صفحه نمایش بیرونی یک صفحه نمایش لمسی 6.2 اینچی Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​تا 120 هرتز است. این دستگاه دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 SoC، همراه با 12 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی است. این باتری دوگانه 4400 میلی آمپر ساعتی دارد.

طبق گزارش SamMobile، سامسونگ به‌روزرسانی Expert RAW نسخه 2.0.00.3 را آغاز کرده است. گفته می شود که پشتیبانی از این برنامه را به Samsung galaxy Z Fold 4 گسترش می دهد و همچنین بهبودهایی را به همراه دارد.




منبع

به‌روزرسانی نسخه 2.0.00.3 Expert RAW عملکرد دوربین در نور کم را بهبود می‌بخشد. همچنین این قابلیت را به کاربران می دهد تا تنظیمات سفارشی برای تنظیمات دوربین ایجاد کنند. گفته می شود که این کار باعث صرفه جویی در زمان تنظیم دوربین می شود. Expert RAW یک برنامه رسمی سامسونگ است که می‌توان آن را از طریق فروشگاه گلکسی به صورت رایگان به عنوان جایگزینی برای برنامه دوربین استوک گوشی سامسونگ دانلود کرد.

طبق گزارشی که منتشر شده، سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن Expert RAW خود منتشر کرده است. با این به‌روزرسانی، غول فناوری کره‌جنوبی ظاهراً در حال بهبود و گسترش پشتیبانی از برنامه به Galaxy Z Fold 4 است. همچنین گزارش شده است که از Presets سفارشی پشتیبانی می کند که به کاربران اجازه می دهد تنظیمات دوربین را از پیش تعیین کنند. برای یادآوری، سامسونگ گلکسی زد فولد 4 دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی 50 مگاپیکسلی و دو دوربین سلفی است.