سامسونگ گلکسی زد فولد 4 به‌روزرسانی امنیتی اندروید دسامبر 2022 را دریافت می‌کند: همه جزئیات

کاربران Galaxy Z Fold 4 در ایالات متحده می‌توانند برای دریافت آخرین پچ روی دستگاه خود به تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار > دانلود و نصب کنند، در صورتی که به‌روزرسانی OTA را به‌طور خودکار دریافت نکرده‌اند.

تعداد زیادی از دستگاه‌های Samsung Galaxy واجد شرایط، از جمله نوت 20، سری S20 و S21، ماه گذشته به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر Android 13 را دریافت کردند.

آخرین نسخه سیستم عامل برای اولین بار به سری گلکسی S22 سامسونگ رسید. جدیدترین گوشی‌های تاشو سامسونگ، یعنی Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4، باید منتظر نسخه پایدار One UI 5.0 بودند.

این غول فناوری One UI 5.0 را در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در ماه اکتبر معرفی کرد و چندین ویژگی جدید را به نمایش گذاشت. اینها شامل مجموعه ای از گزینه های شخصی سازی مانند حالت ها و روال های سفارشی، صفحه قفل پویا، و ویژگی Bixby Text Call برای دستیار صوتی آن بود که به آن اجازه می داد به تماس های تلفنی پاسخ دهد و پیام تایپ شده را با تماس گیرنده به اشتراک بگذارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

طبق گزارش SamMobile، به‌روزرسانی دسامبر سامسونگ حدود 404 مگابایت حجم دارد و 93 مشکل امنیتی را در Galaxy Z Fold 4 برطرف می‌کند. طبق بولتن امنیتی اندروید سامسونگ، آسیب‌پذیری‌های مربوط به ربودن، قرار گرفتن در معرض اطلاعات حساس و دسترسی به تماس RCS مورد توجه قرار گرفته است.

طبق گزارش ها، سامسونگ گلکسی زد فولد 4 پچ امنیتی دسامبر 2022 اندروید را در ایالات متحده دریافت می کند. گفته می شود که آخرین به روز رسانی که طبق گزارش ها بیش از 90 آسیب پذیری را برطرف می کند، در شبکه AT&T در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. طبق این گزارش، انتظار می‌رود سایر اپراتورهای آمریکایی این پچ را در روزهای آینده دریافت کنند. این به روز رسانی پس از وصله امنیتی نوامبر سامسونگ که پس از عرضه One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 به دستگاه های گلکسی واجد شرایط بود، ارائه می شود.