سامسونگ گلکسی A13 به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را دریافت می‌کند: گزارش

طبق گزارش SamMobile، نسخه پایدار به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر Android 13 با نسخه میان‌افزار A135FXXU2BVL2 برای Samsung Galaxy A13 عرضه می‌شود. گفته می شود این به روز رسانی شامل وصله امنیتی نوامبر 2022 است که بیش از 42 آسیب پذیری امنیتی گوشی را برطرف می کند.

کاربران گلکسی A13 سامسونگ در ارمنستان، آذربایجان، کرواسی، فرانسه، گرجستان، آلمان، ایرلند، ایتالیا، قزاقستان، لهستان، پرتغال، صربستان، اسلوونی، اوکراین، جمهوری چک و بریتانیا، طبق گزارش‌ها، رابط کاربری One UI مبتنی بر اندروید 13 را دریافت می‌کنند. به روز رسانی 5.0

این به‌روزرسانی همچنین کائوموجی، ایموجی‌های جدید، جفت‌های ایموجی متحرک و شکلک‌های واقعیت افزوده را به کاربران گلکسی A13 ارائه می‌کند. علاوه بر این، صفحه کلید اکنون دارای یک سفارشی سازی ردیف فاصله است. در این گزارش آمده است که کاربران گلکسی A13 نیز می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن تنظیمات گوشی خود، به‌روزرسانی را به صورت دستی بررسی کنند. در برنامه تنظیمات، آنها باید به به روز رسانی نرم افزار > دانلود و نصب. به کاربران توصیه می شود که به روز رسانی را از طریق یک شبکه Wi-Fi پایدار نصب کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

سامسونگ گلکسی A13 به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را در چندین کشور آسیایی و اروپایی دریافت می‌کند. گوشی هوشمند مقرون به صرفه سامسونگ در اوایل ماه مارس امسال با پوسته One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 عرضه شد. اکنون گفته می‌شود که این گوشی اولین به‌روزرسانی سیستم‌عامل خود را در قالب One UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ دریافت می‌کند. این گوشی قرار است بعداً دو به روز رسانی سیستم عامل دیگر را دریافت کند. طبق گزارش‌ها، آخرین به‌روزرسانی این تلفن همراه با رفع بیش از چهارده آسیب‌پذیری امنیتی ارائه شده است.

به‌روزرسانی جدید One UI 5.0 ویژگی‌های جدید و همچنین بهبود عملکرد و چند تغییر طراحی رابط کاربری از جمله پالت رنگ گسترده، نمادهای اعلان بزرگ‌تر و جلوه‌های تاری بهبود یافته در ناحیه اعلان‌ها را به همراه خواهد داشت. همچنین گفته می‌شود که کاربران گلکسی A13 از انیمیشن‌های بهبود یافته، عملکرد انتقال، کلیدهای تنظیم سریع، ابزارک‌های انباشته و سفارشی‌سازی جدید صفحه قفل برخوردار خواهند شد. علاوه بر اینها، برنامه های سهام این شرکت مانند دوربین، گالری، فایل های من، اینترنت سامسونگ و صفحه کلید سامسونگ نیز در گوشی هوشمند به روز شده است.