سامسونگ گلکسی A34 5G در لیست BIS ظاهر می شود و به زودی در هند عرضه می شود: گزارش


طبق گزارش ها، سامسونگ گلکسی A34 5G، جانشین ادعایی سامسونگ گلکسی A33، در وب سایت اداره استانداردهای هند (BIS) ظاهر شده است. این لیست نشان می دهد که یک راه اندازی قریب الوقوع برای گوشی آینده وجود دارد. اگرچه فهرست BIS جزئیات زیادی در مورد مشخصات و ویژگی‌های Galaxy A34 5G فاش نکرده است. این تلفن همچنین در سایر وب سایت های بنچمارک از جمله Geekbench و پایگاه داده بلوتوث SIG مشاهده شده است که به برخی از مشخصات کلیدی آن اشاره می کند. گفته می‌شود که محصول آتی سری گلکسی A این شرکت دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED خواهد بود.

طبق گزارش Gizmochina، سامسونگ گلکسی A34 5G ادعایی با شماره مدل SM-A346E در وب سایت BIS ظاهر شده است. این لیست نشان می دهد که این گوشی به زودی در هند عرضه خواهد شد. با این حال، جزئیات دیگری در مورد مشخصات و ویژگی های گوشی فاش نمی شود.

پیش از این، این تلفن در سایر وب سایت های گواهینامه از جمله Geekbench و پایگاه داده بلوتوث SIG نیز دیده شده بود. لیست اخیر Geekbench این گوشی را با شماره مدل SM-A346N نشان می دهد. این گوشی هوشمند احتمالاً روی اندروید 13 با رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ در بالای صفحه اجرا خواهد شد. طبق فهرست، این گوشی در تست تک هسته‌ای Geekbench 778 امتیاز و در تست چند هسته‌ای 2322 امتیاز کسب کرد.

علاوه بر این، چیپست سامسونگ گلکسی A34 5G دارای دو هسته عملکردی با فرکانس 2.20 گیگاهرتز و شش هسته کارآمد با فرکانس 2.0 گیگاهرتز است. علاوه بر این، سامسونگ گلکسی A24 از یک SoC مدیاتک Dimensity 1080 در زیر کاپوت، همراه با 6 گیگابایت رم استفاده می کند. در همین حال، لیست گوشی در پایگاه داده بلوتوث SIG نشان می دهد که گواهینامه پشتیبانی از اتصال بی سیم بلوتوث 5.3 را دریافت کرده است.

انتظار می رود این گوشی به عنوان جانشین سامسونگ گلکسی A33 که در ماه مارس سال گذشته در هند عرضه شد وارد بازار شود. قیمت روپیه 28499، این گوشی به تراشه اگزینوس 1280 هشت هسته‌ای در زیر کاپوت، همراه با حداکثر 8 گیگابایت رم مجهز شده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

قیمت گذاری اندروید آبی توییتر اعلام شد، طرح سالانه ارزان تر برای کاربران وب معرفی شد: تمام جزئیات


اپل در مورد شکایت MercadoLibre در مورد انحصار فروشگاه App در برزیل مورد بررسی قرار گرفت

ویدیوی برگزیده روز

بررسی iQoo 11: The Game Changer





منبع