سامسونگ گلکسی F54 5G هند برای 6 ژوئن عرضه می شود. اکنون برای پیش رزرو موجود است


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

گلکسی F54 5G همچنین دارای ویژگی astrolapse است که اوایل امسال با سری گلکسی S23 معرفی شد. سامسونگ ادعا می کند که حتی دوربین جلو نیز برای گرفتن عکس های روشن در شرایط کم نور طراحی خواهد شد. انتظار می‌رود دو دوربین پشتی دیگر دارای یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی باشند. گفته می شود که یک سنسور دوربین جلو 32 مگاپیکسلی در یک شکاف بریدگی قطره ای با تراز وسط در بالای پنل قرار دارد.

تصاویر زنده‌ای که قبلاً فاش شده بود، مدل گلکسی F54 5G را در رنگ‌های آبی تیره و نقره‌ای نشان می‌داد. انتظار می‌رود این گوشی با قیمتی معادل 2000 روپیه عرضه شود. 33000 برای نوع پایه آن. گزارش های قبلی حاکی از آن بود که قیمت این گوشی ممکن است بین روپیه باشد. 26000 تا Rs. 27000. حتی پیش از این نیز اطلاعات فاش شده حاکی از آن بود که نسخه 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی این گوشی می‌تواند قیمتی معادل روپیه داشته باشد. 35999، در حالی که هیچ جزئیات قیمتی در مورد نوع احتمالی 8 گیگابایت + 128 گیگابایت به اشتراک گذاشته نشد.

انتظار می رود گلکسی F54 5G سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی 120 هرتز فول اچ دی پلاس (2400 در 1080 پیکسل) AMOLED با نرخ به روز رسانی 120 هرتز و محافظ Corning Gorilla Glass باشد. احتمالاً از یک پردازنده هشت هسته ای Exynos 1380 5G به همراه 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند.

در تصویر تیزر در وب‌سایت هند سامسونگ، گلکسی F54 5G در رنگ سبز-آبی دیده می‌شود، با یک دوربین سه‌گانه پشتی که به صورت عمودی در حلقه‌های جداگانه در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی، همراه با یک واحد فلاش LED قرار گرفته است. . این شرکت همچنین تایید کرده است که این گوشی به سنسور دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) مجهز خواهد شد.

این گوشی می تواند توسط یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 25 واتی پشتیبانی شود. گلکسی M54 5G همچنین احتمالاً از دو سیم‌کارت نانو با یک اسلات هیبریدی برای کارت‌های microSD و اتصال Wi-Fi 6 پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ گلکسی F54 5G قرار است در ماه ژوئن در هند عرضه شود. این شرکت تاریخ عرضه این گوشی هوشمند را در روز سه شنبه تایید کرد. پیش از این گفته شده بود که این گوشی یک گلکسی M54 5G با نام تجاری جدید است که اوایل سال جاری در ماه مارس رونمایی شد. انتظار می‌رود این گوشی از چیپست هشت هسته‌ای اگزینوس استفاده کند. احتمالاً از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 25 واتی پشتیبانی می شود. سامسونگ همچنین تاریخ پیش رزرو این گوشی را تایید کرده و مزایای دیگری را که مشتریان می توانند از آن بهره مند شوند، اعلام کرده است.

در یک بیانیه مطبوعاتی، سامسونگ اعلام کرد که گلکسی F54 5G در تاریخ 6 ژوئن در هند عرضه می شود. این شرکت گفت که این گوشی از امروز، 30 می، برای پیش رزرو در دسترس خواهد بود. مشتریان باید مبلغ رمزی روپیه را بپردازند. 999 برای رزرو تلفن. پس از رزرو قبلی، این شرکت ادعا می کند که مشتریان از مزایای Rs برخوردار خواهند شد. 2000.