سامسونگ گلکسی M04 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی در هند راه اندازی شد: قیمت، مشخصات


سامسونگ گلکسی M04 روز جمعه در هند معرفی شد. این تلفن هوشمند سطح پایه دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ با ناچ قطره ای برای دوربین جلو است. این شامل یک ویژگی RAM Plus است که از طریق ترکیبی از حافظه فیزیکی و مجازی تا 8 گیگابایت رم را در اختیار کاربران قرار می دهد. گلکسی M04 همچنین دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است که می تواند از طریق کارت microSD (تا 1 ترابایت) افزایش یابد. زیر کاپوت، این گوشی هوشمند سامسونگ دارای یک SoC هلیو P35 مدیاتک و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است.

قیمت Samsung Galaxy M04 در هند، در دسترس بودن

سامسونگ گلکسی M04 قیمتی معادل روپیه دارد. 8499 برای نسخه 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی. فروش آن در هند از طریق آمازون در تاریخ 16 دسامبر در ساعت 12 بعد از ظهر IST آغاز خواهد شد. این گوشی هوشمند سامسونگ در رنگ های آبی، طلایی، سبز نعنایی و سفید وارد بازار می شود.

مشخصات، ویژگی های سامسونگ گلکسی M04

گوشی هوشمند پایه سامسونگ گلکسی M04 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ با ناچ قطره ای و چانه ضخیم است. این دستگاه از یک SoC هلیو P35 مدیاتک پشتیبانی می کند.

در بخش دوربین، این گوشی دارای تنظیمات دوربین دوگانه عقب با فلاش LED است. با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی برجسته می شود. همچنین دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلوی آن تعبیه شده است. گلکسی M04 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز دارد.

سامسونگ ویژگی RAM Plus را نیز در نظر گرفته است که حداکثر 8 گیگابایت رم را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین تا 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از طریق کارت microSD (تا 1 ترابایت) وجود دارد. سامسونگ گلکسی M04 بر روی اندروید 12 با پوسته One UI 4.1 در بالا اجرا خواهد شد. این غول کره جنوبی همچنین قول داده است که تا دو سال سیستم عامل را برای این گوشی هوشمند ارتقا دهد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

هنگ کنگ لایحه مبارزه با پولشویی را اصلاح می کند تا رمزارز را نیز شامل شود، معنی آن چیست

خدمات 5G در 50 شهر در 12 ایالت، منطقه اتحادیه از 26 نوامبر آغاز شد: ارتباطات MoS

ویدیوی برگزیده روز

این برنامه می تواند شما را سازنده تر کند





منبع