سامسونگ گلکسی M04 ظاهراً در کنسول Google Play فهرست شده است، مشخصات آن ذکر شده است

سامسونگ گلکسی M04 بر روی کنسول گوگل پلی مشاهده شده است. مدل شایعه شده گوشی هوشمند پیش از این نیز در پایگاه‌های اطلاعاتی مربوط به گروه‌های علاقه ویژه بلوتوث (SIG)، اداره استانداردهای هند (BIS) و پایگاه‌های گواهی Geekbench مشاهده شده بود. کنگلومرای کره جنوبی همچنین صفحه پشتیبانی Galaxy M04 را در اوایل ماه جاری در هند منتشر کرد. انتظار می رود که سامسونگ گلکسی M04 به عنوان جانشین گلکسی M03 وارد بازار شود. ظاهر این گوشی هوشمند در لیست کنسول Google Play مشخصات کلیدی آن را نشان می دهد.

همچنین گفته می شود که گوشی هوشمند گلکسی آینده یک نسخه تغییر نام تجاری خاص هند از Samsung Galaxy A04e است که در حال حاضر در برخی بازارهای جهانی موجود است، زیرا گلکسی A04e و گلکسی M04 در کنار یکدیگر در وب سایت گواهی بلوتوث دیده شده اند.

طبق فهرست کنسول Google Play، که برای اولین بار توسط افراد در Myfixguide مشاهده شد، سامسونگ گلکسی M04 ادعایی می‌تواند به تراشه مدیاتک MT6765 همراه با هسته‌های Cortex-A53 با سرعت 2.3 گیگاهرتز و چهار هسته با سرعت 1.8 گیگاهرتز مجهز شود. مشخصات و جزئیات ساعت مربوط به MediaTek Helio G35 SoC است.

این لیست همچنین نشان می دهد که گلکسی M04 ممکن است 3 گیگابایت رم داشته باشد در حالی که روی سیستم عامل اندروید 12 به صورت خارج از جعبه اجرا می شود. سامسونگ گلکسی M04 با نمایشگر ناچ قطره‌ای عرضه می‌شود که از وضوح 720×1600 پیکسل و تراکم صفحه نمایش 300ppi پشتیبانی می‌کند، طبق فهرست موجود در کنسول Google Play.

لیست گوشی های هوشمند در وب سایت گواهی BIS هند هیچ مشخصات کلیدی را فاش نکرد. با این حال، همانطور که در مورد هر نقطه ای در BIS وجود دارد، نشان می دهد که سامسونگ می تواند گلکسی M04 را به زودی در هند عرضه کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

شایعه شده سامسونگ گلکسی M04 قبلا در وب سایت بنچمارک Geekbench مشاهده شده بود. لیست Geekbench پیشنهاد کرده بود که تلفن با شماره مدل SM-M045F می تواند با اندروید 12، تراشه هشت هسته ای، پردازنده گرافیکی IMG PowerVR GE8320 و 3 گیگابایت رم عرضه شود. لیست Geekbench همچنین نشان می دهد که این تلفن هوشمند از اتصال 5G پشتیبانی نمی کند. این گوشی هوشمند در عملکرد تک هسته ای 86 امتیاز و در عملکرد چند هسته ای 4233 امتیاز کسب کرده است.