سامسونگ گلکسی M14 5G، گلکسی F14 5G گواهینامه BIS دریافت می‌کنند، ممکن است به زودی در هند عرضه شود: گزارش


گمان می رود سامسونگ گلکسی M14 5G در حال کار باشد. اخیراً در پایگاه داده Geekbench ظاهر شده است و ظاهراً برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش می کند. ظاهرا این گوشی در حال حاضر در سایت صدور گواهینامه اداره استانداردهای هند (BIS) مشاهده شده است، که ممکن است به این معنی باشد که این گوشی هوشمند سامسونگ به زودی در هند عرضه خواهد شد. علاوه بر این، ظاهراً یک گوشی دیگر سامسونگ با شماره مدل SM-E146B/DS نیز در پایگاه داده BIS ظاهر شده است. گمان می رود این گوشی گلکسی F14 5G باشد.

بر اساس گزارش MySmartPrice، سامسونگ گلکسی M14 5G با شماره مدل SM-M146B/DS در پایگاه داده BIS ظاهر شده است. یکی دیگر از گوشی های هوشمند سامسونگ با شماره مدل SM-E146B/DS – که گمان می رود گلکسی F14 5G باشد – نیز به سایت صدور گواهینامه راه یافته است. این لیست نشان می دهد که سامسونگ ممکن است به زودی این گوشی های هوشمند را در هند عرضه کند.

لیست های ادعایی BIS هیچ مشخصاتی از این گوشی های سامسونگ را فاش نمی کند. با این حال، Galaxy M14 5G با همان شماره مدل قبلاً در Geekbench ظاهر شده بود. این می تواند توسط یک پردازنده هشت هسته ای Exynos 1330 SoC تامین شود. گفته می شود این چیپ ست دارای دو هسته CPU با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و شش هسته CPU با سرعت 2.0 گیگاهرتز است.

طبق لیست Geekbench، گلکسی M14 5G بر روی اندروید 13 اجرا می شود و دارای 4 گیگابایت رم است. امتیاز تک هسته ای 751 امتیاز و امتیاز چند هسته ای 2051 امتیاز به دست آورد. غول فناوری کره جنوبی هنوز جزئیاتی در مورد این گوشی هوشمند اعلام نکرده است.

از سوی دیگر، اطلاعات زیادی در مورد Galaxy F14 5G وجود ندارد. گمان می‌رود که جانشین گلکسی F13 باشد که در اوایل سال جاری در هند با قیمتی معادل روپیه عرضه شد. 11999 برای نوع پایه. صفحه نمایش 6.6 اینچی فول اچ دی پلاس با بریدگی قطره ای است. این دستگاه بر روی اندروید 12 اجرا می شود و از تراشه Exynos 850 در زیر کاپوت استفاده می کند. مانند گلکسی M14 5G، این شرکت هنوز جزئیات گلکسی F41 5G را اعلام نکرده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

واتس‌اپ قابلیتی را ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد گروه‌های اخیر را از طریق نام‌های مخاطب جستجو کنند: جزئیات

ویدیوی برگزیده روز

کدام آیپد 2022 را بخریم؟





منبع