سریال جنگ‌های زرهی مارول در حال تبدیل شدن به فیلم: گزارش


گفته می شود که جنگ زرهی در حال تبدیل شدن به یک فیلم سینمایی است. طبق گزارش هالیوود ریپورتر، مارول استودیوز اکنون سری جدید دیزنی پلاس به رهبری دان چیدل را به یک فیلم بلند و مناسب برای نمایشگر بزرگ تبدیل خواهد کرد. نمایش دنیای سینمایی مارول در مراحل اولیه توسعه بود و استودیو منتظر شروع تولید در سال 2023 بود. اما این حرکت اساساً این عنوان را در برنامه تولید MCU به تاخیر می اندازد. منابع THR ادعا می کنند که این تغییر برای بیان داستان به “روش صحیح” انجام شده است. این ممکن است با این واقعیت نیز ارتباط داشته باشد که سری آینده Secret Invasion قرار است مستقیماً به جنگ زرهی منتهی شود.

به نظر می رسد، مارول در ابتدا قصد داشت سریالی بسازد تا سرهنگ جیمز «رودی» رودز با نام مستعار شخصیت War Machine را به طور کامل بسازد. با این حال، در اواسط راه، آنها متوجه شدند که یک اقتباس از فیلم بلند مناسب خواهد بود. چیدل (شب‌های بوگی) که برای اولین بار در دنیای سینمایی مارول با Iron Man 2 – به جای ترنس هاوارد (زندانی‌ها) – اولین نقش خود را در فیلم آینده بازی خواهد کرد. یاسر لستر که به عنوان خالق و نویسنده سریال Armor Wars خدمت می کرد، کاتب این اقتباس سینمایی باقی خواهد ماند. در حال حاضر هیچ خبری در مورد کارگردان پیوسته برای Armor Wars وجود ندارد.

طبق گزارش THR، خدمه ای که برای برنامه تولید 2023 آماده می شوند، همین پنجشنبه از تغییر جهت مطلع شدند. در حال حاضر، اطلاعات کافی در مورد طرح داستان وجود ندارد، اگرچه چیدل با کوین فایگی، رئیس استودیو مارول، در جریان نمایشگاه دی 23 دیزنی، در اوایل این ماه ظاهر شد. در آن زمان، این زوج لوگوی Armor Wars را برای آنچه که در آن زمان به عنوان یک سریال شش قسمتی تبلیغ می شد، نشان دادند.

Armor Wars از هفت شماره می آید مرد آهنی خط داستانی، از سال 1987 تا 1988. نوشته شده توسط دیوید میشلینی و باب لیتون، مجموعه کتاب های مصور حول ایده افتادن لباس های زرهی مختلف به دست افراد نادرست بود. مجموعه Disney+ برای رسیدگی به عواقب مرگ تونی استارک (رابرت داونی جونیور) در Avengers: Endgame 2019 راه اندازی شد.

این اولین تغییر تولید در استودیو مارول در چند وقت اخیر نیست. اواخر چهارشنبه، بسام طارق، کارگردان فیلم آینده ماهرشالا علی تیغه فیلم خروج او از پروژه را تایید کرد. او اکنون به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در یک فیلم مشکل‌ساز MCU که طبق گزارش‌ها چندین بار برنامه آن تغییر کرده است، خدمت خواهد کرد. طبق گفته خودی جف اسنایدر، رهبر علی از این فیلم “ناامید” شده است – فیلمنامه ای که تقریباً تنها 90 صفحه است و دو سکانس اکشن “کم” دارد.

در حال حاضر، هیچ پنجره‌ای برای انتشار بازی Marvel’s Armor Wars وجود ندارد. تقویم فیلم MCU به رافترها بسته بندی شده است – تنها اسلات های موجود در حال حاضر فوریه و جولای 2025 و فوریه، مه، جولای و نوامبر 2026 هستند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع