سریال God of War رسما در Amazon Prime Video سفارش داده شد

چیزهای بیشتری از پلی استیشن پروداکشنز در انتظار ما است، از فیلم Gran Turismo (چیزهای عجیب) به رهبری دیوید هاربر که در آگوست سال آینده عرضه می شود. سپس اقتباس‌های سینمایی برای بازی بازمانده زامبی‌کشی Days Gone و Gravity Rush، ماجراجویی علمی تخیلی بر اساس شخصیتی با قدرت‌های فوق‌العاده گرانش وجود دارد.

اقتباس‌های لایو اکشن بازی‌های ویدیویی همیشه موضوع بحث و جدل بوده‌اند و جدیدترین فیلم Uncharted به رهبری تام هالند با استقبال منفی منتقدان مواجه شد. مطمئناً، این فیلم توانست به فروش 401.7 میلیون دلاری (حدود 3324 کرور روپیه) در باکس آفیس جهانی دست پیدا کند، اما تعداد زیادی از مجموعه‌های اکشن را کاهش داد – که سریال به خاطر آنها تحسین شده است – و با انتخاب‌های روایی ضعیف آن را ایمن کرد. برای شخصیت های اصلی بی نظیر به نظر می رسید. تنها نمونه‌های خوب در خاطرات اخیر Cyberpunk: Edgerunners و Arcane هستند – هر دو از نتفلیکس – که اولی به سادگی از جهان آینده‌نگر به عنوان زمینه‌ای برای روایت داستانی منحصر به فرد، جدا از بازی ویدیویی CD Projekt Red استفاده می‌کند.

در حال حاضر، هیچ پنجره‌ای برای انتشار سری God of War از Amazon Prime Video وجود ندارد.

اقتباس سریال لایو اکشن God of War رسما در پرایم ویدیو عرضه شد. گزارش‌هایی درباره این سریال در ماه مارس منتشر شد و آمازون می‌خواست حقوقی را برای ساخت یک اقتباس تلویزیونی بر اساس فرنچایز مورد تحسین منتقدان به دست آورد. Rafe Judkins از The Wheel of Time که در نویسندگی فیلم Uncharted برای سونی نیز همکاری داشت، به عنوان مجری برنامه در سریال آینده ایفای نقش خواهد کرد. در همین حال، خالقان The Expanse، Mark Fergus و Hawk Ostby اجرایی، God of War را برای آمازون تهیه و می نویسند. در حالی که پیش از این، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه این سریال از چه جدول زمانی اقتباس شده بود – اسطوره یونان باستان یا اسطوره نورس جدیدتر – اکنون فاش شده است که این پروژه از ضربات داستانی نسخه ریبوت 2018 برنده جایزه پیروی می کند – نسخه ای که با کریتوس ریشدار

در جای دیگر، دنباله God of War (2018)، God of War Ragnarök برنده شش جایزه در The Game Awards 2022 شد که هفته گذشته برگزار شد، از جمله یکی برای بهترین اجرا که کریستوفر قاضی آن را جمع آوری کرد. البته، با اعلام سریال تلویزیونی، طرفداران مجبورند انتخاب‌های بازیگری را انتخاب کنند که به نظر می‌رسد مناسب است، حتی کوری بارلوگ، کارگردان بازی اول، به این سرگرمی ملحق می‌شود. به شوخی ادعا می کند برای انتخاب کریس پرت در نقش کریتوس وحشی. دومی صداپیشگی ماریو را در فیلم بعدی The Super Mario Bros برای یونیورسال پیکچرز بر عهده دارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

خدای جنگ اسد قزلباش، رئیس پلی‌استیشن پروداکشنز، گفت: یکی از بازی‌های ویدیویی پلی‌استیشن است که بیشترین جوایز را دریافت کرده است، بنابراین ما هیجان‌زده هستیم که با تلویزیون سونی پیکچرز و استودیو آمازون همکاری کنیم تا فرنچایز محبوبمان را به روشی جسورانه و معتبر به طرفداران و مخاطبان جدید ارائه کنیم. در بیانیه آماده شده خدای جنگ به فهرست در حال رشد عناوین فرست‌پارتی پلی‌استیشن می‌پیوندد که برای یک اقتباس لایو اکشن، از جمله سری‌های Horizon Zero Dawn که توسط خالق The Umbrella Academy استیو بلکمن هدایت می‌شود، و سری آینده The Last of Us که در ژانویه نمایش داده می‌شود، می‌پیوندد. 16 در Disney+ Hotstar در هند.

خدای جنگ ورنون سندرز، رئیس تلویزیون جهانی در استودیو آمازون، به هالیوود ریپورتر گفت: یک فرنچایز متقاعد کننده و شخصیت محور است که ما معتقدیم مشتریان جهانی ما را به همان اندازه با دنیای گسترده و غوطه ور خود جذب خواهد کرد که داستان سرایی غنی آن است. ما مفتخریم که در ماجراجویی کاوش در اساطیر خدای جنگ به گونه ای مهم با تلویزیون سونی پیکچرز، پلی استیشن پروداکشنز و [developer] استودیو سانتا مونیکا.”

بازی 2018 که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، کریتوس، خدای جنگ را دنبال می‌کند که پس از سال‌ها نبرد پیاپی علیه خدایان المپ، در یونان باستان، خود را از گذشته غرق در خون خود تبعید کرده است. او اکنون در قلمرو نورس میدگارد زندگی می کند و از درد مرگ همسر محبوبش به خود می پیچد و راهی سفری خائنانه می شود تا خاکستر او را از بلندترین قله در نه قلمرو پراکنده کند. به او در این کار می‌پیوندد که پسرش آترئوس است که باید یاد بگیرد که چگونه از دنیای خشن نابخشودنی جان سالم به در ببرد، با خدایان و هیولاهای مختلف مبارزه کند و پیوندی محکم با پدرش ایجاد کند. و بالعکس.