سریال The Witcher فصل 3 نتفلیکس برای تابستان 2023 تنظیم شد، تیزر هنری فاش شد — Tudum 2022

در فصل 2، گرالت (کاویل) متوجه شد که سیری دارای قدرت های ماورایی است که بسیار فراتر از دانش یک شکارچی هیولا است. بنابراین، او به دنبال کمک عاشق سابق Yennefer برای درک پیچیدگی های آن و چگونگی تسلط او برای جلوگیری از هرگونه خطر است. اما پس از رسیدن به محوطه آرتوزا، گروه متوجه می‌شود که در یک میدان نبرد، مملو از فساد سیاسی، جادوی سیاه و خیانت فرود آمده‌اند.

نقد و بررسی فصل 2 The Witcher: بهتر است، اما سریال نتفلیکس هنری کاویل هنوز راه هایی در پیش دارد

فصل 3 Witcher قرار است در تابستان 2023 منتشر شود. در رویداد آنلاین خود در Tudum 2022، نتفلیکس یک تیزر هنری برای سریال فانتزی تاریک به رهبری هنری کاویل منتشر کرد که شامل مدالیون شکسته گرالت – که تکه‌های آن به شکل یک قطعه است. پرستو و یک ستاره فصل 3 سفر گرالت به قلعه آرتوزا را دنبال می کند، زیرا او دوباره سیری از سینترا (فریا آلن) را اسکورت می کند که مشخص شد خون پیر در رگ هایش جریان دارد. آنیا چالوترا برای بازی در نقش ینفر جادوگر بازمی گردد که رابطه پیچیده ای با او برقرار می کند.

Tudum Netflix 2022 – همه تریلرها و بزرگترین اعلان ها

همه به جز Surjik – که دو قسمت اول فصل 2 The Witcher را کارگردانی کرد – تازه وارد دنیای The Witcher شده اند. با توجه به روندهای گذشته و این واقعیت که چهار کارگردان وجود دارد، می‌توانیم فرض کنیم که هر کارگردان هر کدام دو قسمت را در فصل آینده هدایت می‌کند. فصل 3 Witcher همچنین با اعضای جدید منگر ژانگ (شانگ چی و افسانه ده حلقه) و رابی آمل ( بچه نگهدار) همراه است.

فیلمبرداری فصل 3 The Witcher در ماه آوریل آغاز شد و نتفلیکس لیست چهار نفره کارگردان خود را فاش کرد. این شامل استفان سورجیک (آکادمی چتر)، گانجا مونتیرو (طعم جدید آلبالو)، لونی پریستر (داستان ترسناک آمریکایی) و بولا اوگان (Bola Ogun) است.لوسیفر).

The Witcher 3 قرار است در تابستان 2023 به طور انحصاری در نتفلیکس منتشر شود. توجه داشته باشید، تابستان آمریکایی است، نه هندی.




منبع

جزئیات داستان فصل 3 The Witcher مبهم است، اما سرنخ‌هایی از تصویر تیزر نشان می‌دهد که این فصل شاهد همکاری سه نفره برای محافظت از Ciri در برابر خطر است. برای افراد ناآشنا، نماد پرستو به Zireael ترجمه می شود، که یک شمشیر قدیمی گویهیر است که توسط کوتوله ها در تیر توچیر ساخته شده است – به عنوان هدیه به Ciri داده شده است. در همین حال، نماد ستاره‌مانند وارونه Obsidian است که توسط Yennefer هم در سری Netflix و هم در بازی‌های ویدیویی CD Projekt Red استفاده می‌شود.