سری آنر مجیک 5، مجیک در مقابل اولین حضور جهانی در MWC 2023

سازنده گوشی های هوشمند مستقر در شنژن چین، راه اندازی سری Honor Magic 5 و Honor Magic Vs را از طریق یک صفحه فرود اختصاصی تایید کرد. صفحه وب نشان می دهد که هر دو دستگاه در رویداد کنگره جهانی موبایل 2023 که قرار است در 27 فوریه در بارسلون، اسپانیا در Fira de Barcelona Gran Via، در ساعت 1:30 بعد از ظهر CET (6:00 بعد از ظهر به وقت غرب) آغاز شود، راه اندازی خواهند شد.

طبق گزارش Gizmochina، سری Honor Magic 5 می‌تواند شامل Vanilla Magic 5، Magic 5 Pro و نسخه برتر Magic 5 Prestige Edition باشد. انتظار می رود همه اینها با صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED LPTO عرضه شوند که نرخ تازه سازی تا 120 هرتز را ارائه می دهد. نمایشگرها همچنین می توانند نور PWM 2160 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز را ارائه دهند. انتظار می رود صفحه نمایش هر سه گوشی هوشمند از HDR10+ پشتیبانی کند و در عین حال حداکثر روشنایی 1100 نیتی را ارائه دهد.

بر اساس این گزارش، وانیلی آنر مجیک 5 می تواند یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد که از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند. در همین حال، انتظار می رود Honor Magic 5 Pro و Magic 5 Prestige Edition دارای باتری کمی کوچکتر 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی و بی سیم 50 واتی باشند.

در همین حال، Honor Magic Vs در 23 نوامبر سال گذشته در چین عرضه شد. بر اساس تایید رسمی این شرکت، رویداد MWC 2023 شاهد عرضه جهانی این گوشی هوشمند تاشو خواهیم بود. نسخه چینی دستگاه تاشو دارای صفحه نمایش OLED داخلی 7.9 اینچی، نرخ تازه سازی 90 هرتز، حداکثر روشنایی 800 نیت، طراحی کلی شیک و لولای بدون چرخ دنده است که با استفاده از فناوری ریخته گری تک تکه ساخته شده است. با این حال، باید دید که آیا Magic Vs با همین مشخصات در سطح جهانی عرضه خواهد شد یا خیر.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

گفته می شود که هر سه گوشی هوشمند سری آنر مجیک 5 دارای جدیدترین تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام به همراه رم LPDDR5x و فضای ذخیره سازی UFS 5.0 هستند در حالی که روی اندروید 12 با لایه اضافه شده از رابط کاربری Magic UI 7.0 در بالا اجرا می شوند.

سری Honor Magic 5، خط تولید پرچم‌دار آینده این شرکت گوشی‌های هوشمند، تایید شده است که در رویداد کنگره جهانی موبایل 2023 که قرار است در 27 فوریه برگزار شود، عرضه خواهد شد. در کنار سری گوشی‌های پرچمدار، سازنده چینی از گوشی تاشو Honor Magic Vs نیز رونمایی خواهد کرد. ، این شرکت تایید کرد. سری Honor Magic 5 شامل وانیلی Honor Magic 5، Honor Magic 5 Pro و Honor Magic 5 Ultimate خواهد بود. Honor Magic 5 اخیراً در وب سایت گواهی وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) نیز مشاهده شده است.