سری اسپین آف Money Heist برلین در ماه دسامبر در نتفلیکس منتشر می شود، اولین تیزر منتشر می شود

برلین برای افراد ناآشنا، در فصل دوم Money Heist خود را فدا کرد و طرفداران را با سوالات بی‌پاسخ در رابطه با شخصیت او مواجه کرد. امیدواریم که این سریال اسپین آف آینده رنج های او را با میوپاتی هلمر، بیماری ضعیف کننده عضلانی که طول عمر او را کوتاه کرده بود، روشن کند. در حالی که همه اینها خشن به نظر می رسد، به خاطر داشته باشید که شخصیت برلین یک نژادپرست و زن ستیز بود – ویژگی ای که حتی آلونسو بازیگر و خالق پینا نیز در مستند نتفلیکس Money Heist: The Phenomenon به آن اذعان کردند.

پیش از این، استودیو از باند شخصیت‌های جدید برلین رونمایی کرد که به او در سرمایه‌گذاری کمک می‌کردند، مدت‌ها قبل از اینکه او با گروه دزدی نقاب‌دار از سری اصلی Money heist درگیر شود. چهره‌های جدید عبارتند از تریستان یولوا (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) در نقش پروفسور انسان‌دوست دامیان، میشل جنر در نقش کیلا جادوگر فناوری، بگونیا وارگاس در نقش کامرون بی‌حرکت، خولیو پنیا فرناندز در نقش روی مصمم و جوئل سانچز که نقش‌آفرینی می‌کند. مرد عمل فیلمبرداری در برلین در 3 اکتبر در پاریس آغاز شد و در هفته‌های بعد، تولید به مادرید گسترش یافت.

برلین، مجموعه اسپین آف Money Heist برای انتشار در ماه دسامبر در نتفلیکس در نظر گرفته شده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

پینا در مصاحبه‌ای با اپرا دیلی، ایده کاوش بیشتر در دنیای Money Heist را مطرح کرد، زیرا سریال اصلی با فصل 5 در سال 2021 به پایان رسید. این به لطف هویت قوی و قدرتمند شخصیت ها است. ما همیشه به دنبال شخصیت هایی بوده ایم که طراحی بسیار پیچیده و لایه ای داشته باشند. بنابراین فکر می‌کنم تقریباً همه شخصیت‌های Money Heist دارای دوگانگی هستند که دوست داریم آن را در یک اسپین‌آف ببینیم. ما می‌توانیم هر یک از آنها را در زمینه‌های دیگر تماشا کنیم.»

این برلین تیزر بر اساس پیش فرض ساخت و ساز فوق الذکر ساخته می شود و برلین (آلونسو) در حال برنامه ریزی برای سرقت جواهرات در یک خانه حراج است. او را می‌توان دید که با مدلی از آن منطقه سر و کله می‌زند – مدل‌های کاغذی ماشین فرار، طعمه‌ها و پرسنل امنیتی که از گاوصندوق غول‌پیکر محافظت می‌کنند. سپس او را در حال بررسی گنج ارزشمند می بینند، قبل از اینکه حواسش به بریدگی یک زن مرموز در مدل خود منحرف شود. شخصیت بدون نام به عنوان علاقه عشقی برلین به داستان اشاره شده است. این یک سفر در طول سال های طلایی این شخصیت خواهد بود. زمانی که او در سراسر اروپا دزدی می کرد، دیوانه وار عاشق،» خالق پینا، در جریان رویداد Tudum سال گذشته نتفلیکس (از طریق Collider) گفت.

Money Heist Berlin به تازگی یک پنجره انتشار پیدا کرده است. در یک تیزر اعلامی با بازی پدرو آلونسو، بازیگر بازگشته، نتفلیکس فاش کرد که این سریال اسپین آف در دسامبر امسال منتشر خواهد شد. قبل از رویدادهای نمایش اصلی محبوب فرقه، برلین این داستان به‌عنوان یک نوع داستان منشأ عمل می‌کند، که دزد نمادین جواهرات آندرس د فونولوسا/برلین را دنبال می‌کند، در حالی که او مجموعه‌ای از دزدی‌ها را در سرتاسر اروپا با خدمه کاملاً جدید می‌سازد. الکس پینا، خالق فرنچایز Money Heist، برای نوشتن این پروژه هشت قسمتی با دیوید اولیوا و دیوید باروکال، بازگشته است. هر دو قبلا در سریال Sky Rojo از نتفلیکس کار کرده بودند.