سری تلویزیون های LED هوشمند Akai webOS در 4 اندازه: قیمت، مشخصات، ویژگی ها در هند عرضه شد.

این تلویزیون ها بر روی سیستم عامل webOS اجرا می شوند که توسط ال جی توسعه یافته و به شدت در طیف وسیعی از تلویزیون های ال جی در سطح جهانی استفاده می شود. این سیستم عامل از برنامه‌ها و سرویس‌های پخش محبوب، از جمله Netflix، Amazon Prime Video، Disney+ Hotstar و Apple TV پشتیبانی می‌کند و تلویزیون Akai همچنین دارای یک کنترل از راه دور جادویی است که مکان‌نمای موج و نقطه را قادر می‌سازد تا رابط را هدایت کند. کنترل های صوتی از طریق دستیار صوتی الکسای آمازون نیز در محدوده تلویزیون Akai پشتیبانی می شود.

در حال حاضر، تنها قیمت نوع ۵۵ اینچی Ultra-HD مجموعه تلویزیون های هوشمند Akai webOS مشخص است. قیمت این تلویزیون 55 اینچی 200 میلیون تومان است. 39990 در هند، در حالی که قیمت سایر گزینه های اندازه – 32 اینچ، 43 اینچ و 50 اینچ – هنوز اعلام نشده است. جزئیات در دسترس بودن در حال حاضر نامشخص است، اما Akai India اعلام کرده است که گزینه های EMI از Rs شروع می شود. 3999 از شرکا، از جمله Bajaj Finance، Pinelabs و Kotak Bank در دسترس خواهد بود.

مشخصات و ویژگی های Akai India webOS Smart TV

تلویزیون‌های جدید Akai India از گزینه‌های Dolby Audio، Wi-Fi دو باند، بلوتوث 5، و گزینه‌های انعکاس صفحه پشتیبانی می‌کنند و دارای 1.5 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی برای برنامه‌ها و داده‌های برنامه هستند. تلویزیون‌های جدید Akai با گزینه‌هایی از برندهایی مانند Redmi، Thomson و Vu در بخش قیمت مقرون به صرفه تلویزیون‌های 55 اینچی رقابت خواهند کرد.




منبع

طیف تلویزیون های Ultra-HD هوشمند Akai webOS در هند راه اندازی شده است، با اندازه های مختلف از 32 اینچ تا 55 اینچ، و رزولوشن های متفاوت از HD تا Ultra-HD. ویژگی کلیدی این محدوده نرم افزاری است، با سیستم عامل webOS ال جی که تلویزیون های جدید Akai India را تامین می کند. از دیگر ویژگی‌های این محدوده می‌توان به کنترل از راه دور جادویی اشاره کرد که می‌توان آن را به‌عنوان اشاره‌گر برای پیمایش در رابط کاربری، و همچنین پشتیبانی بومی از سرویس‌های پخش اصلی مانند Netflix، Amazon Prime Video، Apple TV، و Disney+ Hotstar و غیره نام برد.

قیمت و در دسترس بودن تلویزیون هوشمند Akai India webOS

همانطور که گفته شد، این محدوده در اندازه های مختلف از 32 اینچ تا 55 اینچ در دسترس خواهد بود. تلویزیون های 43، 50 و 55 اینچی دارای صفحه نمایش LED Ultra-HD (3840×2160 پیکسل) هستند، در حالی که نوع 32 اینچی دارای صفحه نمایش با وضوح HD است. انواع Ultra-HD در این محدوده بیشتر از محتوای دامنه دینامیکی بالا تا فرمت‌های HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کنند.