سری تلویزیون های OLED سامسونگ با صفحه نمایش تایید شده پنتون، Dolby Atmos در هند معرفی شد: همه جزئیات


سامسونگ مدل های جدید تلویزیون OLED را روز پنجشنبه در هند معرفی کرد. مجموعه جدید شامل تلویزیون های سری S95C و S90C است و در اندازه های نمایشگر 77، 65 و 55 اینچی ارائه می شود. سری تلویزیون های S95C و S90C سامسونگ از پردازنده کوانتومی عصبی 4K مجهز به هوش مصنوعی پشتیبانی می کنند و دارای صفحه نمایش تایید شده PANTONE با نرخ تازه سازی 144 هرتز هستند. گفته می شود تمام مدل های جدید تلویزیون OLED در هند ساخته می شوند. آنها مجهز به Motion Xcelerator Turbo Pro برای بازی هستند. علاوه بر این، آنها با یک کنترل از راه دور با انرژی خورشیدی همراه هستند.

قیمت سری تلویزیون های OLED سامسونگ در هند، در دسترس بودن

قیمت سری جدید تلویزیون های OLED سامسونگ از روپیه شروع می شود. 1,69,990. همانطور که گفته شد، طیف جدید شامل – سری S95C و S90C است – و هر دو در اندازه‌های 77، 65 و 55 اینچی عرضه می‌شوند. تلویزیون های جدید از امروز از طریق سامسونگ و سایر فروشگاه های خرده فروشی پیشرو در دسترس خواهند بود.

ادعا می شود که تمام مدل های تلویزیون OLED که امروز عرضه می شوند در هند تولید می شوند و دارای دو سال ضمانت هستند. سامسونگ برای خریدهایی که از طریق کارت های بانکی منتخب انجام می شود تا 20 درصد بازگشت نقدی ارائه می دهد. گزینه های EMI آسان از روپیه شروع می شود. 2990.

مشخصات سری تلویزیون های OLED سامسونگ

جدیدترین طیف تلویزیون های OLED سامسونگ بر روی پردازنده کوانتومی عصبی این شرکت با ارتقاء 4K اجرا می شود. با هوش مصنوعی، این فناوری محتوای زیر 4K را به کیفیت نزدیک به 4K ارتقا می دهد. این صفحه نمایش دارای گواهینامه PANTONE برای ارائه طیف گسترده ای از رنگ ها است. گفته می شود 2030 رنگ پنتون و 110 سایه رنگ پوست را ارائه می دهد. تلویزیون های جدید دارای حالت EyeComfort هستند که به طور خودکار روشنایی و لحن صفحه را بسته به نور اطراف تنظیم می کند.

سری تلویزیون های OLED سامسونگ از طرح Infinity One استفاده می کنند که دارای لبه های باریک است. آنها همچنین دارای یک جعبه اتصال قابل اتصال هستند. این تلویزیون ها همچنین از صدای بی سیم Dolby Atmos و OTS+ پشتیبانی می کنند. برای تجربه ای فراگیر، یک ویژگی Q-Symphony وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد صدا را از نوار صوتی و بلندگوهای تلویزیون به طور همزمان پخش کنند.

کنترل از راه دور مدل های جدید به دلیل قابلیت شارژ خورشیدی منحصر به فرد است. می توان آن را با نورپردازی داخلی یا امواج الکترومغناطیسی تولید شده از دستگاه های مختلف خانگی شارژ کرد.

تلویزیون های OLED سامسونگ با فناوری Motion Xcelerator Turbo Pro برای بازی عرضه می شوند. نرخ تازه‌سازی 144 هرتز را ارائه می‌کند و ویژگی‌های مختلف بازی مانند Game Bar، Mini Map Zoom و Virtual Aim Point و غیره را ارائه می‌دهد. مدل‌های جدید شامل یک هاب اینترنت اشیا داخلی با ویژگی Calm Onboarding و حسگرهای مجهز به اینترنت اشیا برای اتصال و کنترل همه دستگاه‌های هوشمند اطراف هستند.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

قانونگذاران ایالات متحده لایحه ای را برای ممنوعیت آزمایش دلار دیجیتال به دلیل تهدید آزادی های آمریکا ارائه کردند.





منبع