سری گلکسی اس 23 سامسونگ از گوریلا گلس Victus 2 استفاده می کند، پرچمداران آینده که از تراشه های کوالکام استفاده می کنند

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که گوشی‌های گلکسی S23 به جای چیپست اگزینوس، از یک SoC سفارشی Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC استفاده می‌کنند. این چیپست اورکلاک شده می تواند سرعت کلاک تا 3.36 گیگاهرتز داشته باشد که جهش خوبی از حداکثر سرعت کلاک 3.2 گیگاهرتز نسخه اصلی است.

Corning اخیراً اعلام کرده است که سامسونگ از گوریلا گلس Victus 2 در نسل بعدی گوشی های هوشمند گلکسی خود استفاده خواهد کرد که گمان می رود سری Galaxy S23 باشد. گفته می‌شود که این ترکیب شیشه‌ای جدید “عملکرد ریزش بهبود یافته روی سطوح ناهموار مانند بتن” را همراه با مقاومت در برابر خراش Gorilla Glass Victus ارائه می‌کند.

Tipster Yogesh Brar (توئیتر: @heyitsyogesh) اکنون دارد پیشنهادی که ممکن است برای مدتی پرچمداران سامسونگ مجهز به کوالکام را در سطح جهانی دریافت کنیم. گمان می رود غول های فناوری کره جنوبی در حال توسعه تراشه های اگزینوس نسل بعدی هستند. برار پیشنهاد می‌کند که سامسونگ ممکن است تنها گوشی‌های هوشمند مجهز به کوالکام را تا زمانی که کار بر روی تراشه‌های جدید اگزینوس کامل شود، عرضه کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

Gorilla Glass Victus 2 در نوامبر 2022 رونمایی شد، با این حال، هنوز روی یک گوشی عرضه نشده است. گلکسی اس 23 آینده اولین گوشی با این ویژگی خواهد بود. این فناوری همچنین از ویژگی های همه جانبه مانند واقعیت افزوده و سنجش سه بعدی پشتیبانی می کند. برای یادآوری، گوشی های هوشمند گلکسی اس 22 با گوریلا گلس ویکتوس برای محافظت عرضه شدند.

سری گلکسی اس 23 سامسونگ قرار است در 1 فوریه به صورت جهانی عرضه شود. گفته می شود این سری پرچمدار آینده شامل گلکسی اس 23، گلکسی اس 23+ و گلکسی اس 23 اولترا می شود. سامسونگ هنوز به طور رسمی جزئیات مربوط به این گوشی های هوشمند را بررسی نکرده است. با این حال، درز و شایعات زیادی در مورد ساخت تا راه اندازی وجود دارد. Corning اکنون اعلام کرده است که پرچمداران بعدی گلکسی سامسونگ از محافظ Gorilla Glass Victus 2 برخوردار خواهند شد. علاوه بر این، گزارش جدیدی حاکی از آن است که غول فناوری کره جنوبی تراشه‌های کوالکام را در تمام مدل‌های گوشی‌های هوشمند پریمیوم خود نصب خواهد کرد.