سری 13 شیائومی برای داشتن حاشیه‌های باریک، کاهش نور محافظ چشم: همه جزئیات

اخیراً گزارشی نشان می‌دهد که شیائومی 13 می‌تواند دارای یک آی‌سی توسعه‌یافته باشد که به این گوشی امکان می‌دهد قابلیت شارژ سریع سیمی 100 واتی را در یک باتری تک سلولی ارائه دهد. بر اساس گزارش ها، این گوشی هوشمند نسخه ارتقا یافته تراشه Surge P1 را نیز برای مدیریت نسبتا موثرتر انرژی دریافت خواهد کرد.

سری 13 شیائومی دارای حاشیه‌های باریک هستند. منبع اطلاعات همچنین گفت که این سری می تواند دارای صفحه نمایش LTPO با وضوح 2K با سوراخ پانچ باشد. این گوشی ها همچنین می توانند از فناوری کاهش نور محافظت از چشم برخوردار باشند. پیش از این، شایعه شده بود که سری شیائومی شامل دو گوشی شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو می شود. گفته می شود که هر دو گوشی در ماه نوامبر سال جاری عرضه خواهند شد. گزارش دیگری اشاره می کند که سری 13 شیائومی می تواند از چیپست SM8550 استفاده کند که گفته می شود یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام است.

بر اساس گزارش دیگری، سری 13 شیائومی می‌تواند از چیپست SM8550 استفاده کند که گفته می‌شود کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 SoC است. در این گزارش همچنین اشاره شد که این گوشی می تواند با قاب پشتی سرامیکی ساخته شده توسط BYD عرضه شود. طبق گزارش‌ها، شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو بر روی اندروید 13 اجرا می‌شوند و گفته می‌شود که در ماه نوامبر امسال عرضه خواهند شد.

Tipster Digital Chat Station از طریق پلتفرم میکروبلاگینگ چینی Weibo به اشتراک گذاشته است که نمایشگرهای تخت و منحنی گوشی های هوشمند سری 13 شیائومی می توانند حاشیه های نسبتاً باریکی داشته باشند. مشاور افزود که این می تواند به این دلیل باشد که این دو گوشی هوشمند از یک “فناوری بسته بندی” جدید استفاده می کنند (ترجمه شده). منبع اطلاعاتی اشاره ای نکرد که کدام گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش تخت خواهد بود و کدام تلفن دارای صفحه نمایش منحنی است.




منبع

گفته می‌شود که این گوشی‌های هوشمند دارای یک بریدگی سوراخ در مرکز روی صفحه نمایش هستند که انتظار می‌رود دوربین سلفی را در خود جای دهد. طبق گفته‌ی سازنده، این گوشی دارای صفحه‌نمایش LTPO با وضوح ۲K با فناوری کاهش نور محافظت از چشم خواهد بود. نکته جدید در مورد صفحه نمایش با وضوح 2K مطابق با گزارش قبلی است.