سری 13 شیائومی در 1 دسامبر در کنار MIUI 14، ساعت شیائومی S2، شیائومی بادز 4 عرضه می شود.

Xiaomi Watch S2 همچنین قرار است همراه با سری Xiaomi 13 در چین عرضه شود. این ساعت هوشمند دارای صفحه مدور است و دارای بند های شیک مختلفی است. دارای حالت ورزشی حرفه ای و سیستم مدیریت سلامت جدید است. علاوه بر این، هدفون‌های استریو بی‌سیم واقعی (TWS) با حذف نویز داخل گوش Xiaomi Buds 4 در تاریخ 1 دسامبر معرفی خواهند شد. آنها در رنگ‌های Moon Shadow Black، Salt Lake White و Wilderness Green (ترجمه‌شده) عرضه خواهند شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

اعتبار عکس: Weibo/Xiaomi

این شرکت همچنین فاش کرده است که سری 13 شیائومی دارای پنل‌های OLED پیشرفته با قاب پایین باریک 1.61 میلی‌متری خواهد بود. تایید شده است که این گوشی های هوشمند دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 هستند.

ساعت شیائومی s2 weibo xiaomi_watch_s2_weibo

شیائومی پستی را در Weibo به اشتراک گذاشت که در آن اعلام کرد که سری Xiaomi 13 در چین طی یک رویداد رونمایی که قرار است در تاریخ 1 دسامبر در ساعت 7 بعد از ظهر به وقت محلی (4:30 بعدازظهر IST) برگزار شود، رونمایی خواهد شد. این خط تولید پرچمدار آینده تایید شده است که شامل شیائومی 13 استاندارد و شیائومی 13 پرو می شود. علاوه بر این، MIUI 14 نیز در جریان این رویداد رونمایی خواهد شد. سری جدید شیائومی 13 به احتمال زیاد بر روی این سیستم عامل مبتنی بر اندروید 13 اجرا خواهد شد.

در همین حال، سازنده قاب گوشی‌های هوشمند AIUV Planet ظاهرا تا حدی پنل جلویی شیائومی 13 را فاش کرده است. برای یادآوری، شیائومی 12 با نمایشگر 6.28 اینچی فول اچ دی پلاس خمیده AMOLED عرضه شد. این دستگاه از یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 1 پشتیبانی می کند.

سری Xiaomi 13 در تاریخ 1 دسامبر در چین عرضه خواهد شد. غول فناوری چینی تایید کرده است که این سری شامل Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro وانیلی خواهد بود. شیائومی مشخصات و طراحی این گوشی ها را مخفی نگه داشته است. با این حال، اخیراً تأیید کرده بود که خط تولید پرچم‌دار آینده‌اش از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC پشتیبانی می‌کند. در طول رویداد برنامه ریزی شده، شیائومی همچنین از MIUI 14، Xiaomi Buds 4 و Xiaomi Watch S2 رونمایی خواهد کرد.