سری Realme 10 Pro پیش از عرضه دارای صفحه نمایش خمیده است

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

آئودی و Cheerios سازنده جنرال میلز تبلیغات در توییتر را پس از تصاحب ایلان ماسک متوقف کردند

مشخصات اوپو رینو 9 پرو پلاس فاش شد، احتمال دریافت تراشه نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس، باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی و موارد دیگر وجود دارد.

سری Realme 10 قرار است در ماه نوامبر عرضه شود. این شرکت قبلاً فاش کرده است که Realme 10 4G در تاریخ 9 نوامبر عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این مجموعه دارای Realme 10 Pro و Realme 10 Pro+ باشد. این تلفن های هوشمند ممکن است در کنار Realme 10 4G وارد شوند یا به زودی پس از آن عرضه شوند. این شرکت ظاهرا طعنه زده است که گوشی های هوشمند Realme 10 Pro دارای صفحه نمایش خمیده خواهند بود. به نظر می رسد طراحی آن شبیه به تصاویر زنده فاش شده Realme 10 Pro+ باشد.

ریلمی هنوز به طور رسمی هیچ اطلاعاتی در مورد Realme 10 Pro یا Realme 10 Pro+ فاش نکرده است. با این حال، Realme 10 4G در سایت Realme Indonesia فهرست شده است. این گوشی هوشمند قرار است در 9 نوامبر عرضه شود. دارای صفحه نمایش سوپر آمولد فول اچ دی پلاس با نرخ تازه سازی 90 هرتز است.

ریلمی در پست اخیر خود در Weibo از نمایشگر منحنی گوشی های Realme 10 Pro انتقاد کرد. به نظر می رسد صفحه نمایش دارای یک شکاف سوراخ در مرکز برای دوربین سلفی است. علاوه بر این دکمه های تنظیم صدا و پاور نیز در سمت راست قرار گرفته اند.

اخیراً تصاویر زنده فرضی Realme 10 Pro+ به بیرون درز کرده است و به نظر می‌رسد که از طراحی مشابهی برخوردار است. این گوشی اخیرا در پایگاه داده TENAA نیز مشاهده شده است. این لیست ادعایی نشان می دهد که Realme 10 Pro+ می تواند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس باشد. در زیر کاپوت، ممکن است پردازنده MediaTek Dimensity 1080 SoC داشته باشد.

ویدیوی برگزیده روز

بازدید مجدد از گوشی های تاشو سامسونگ





منبع

Realme 10 4G دارای پردازنده MediaTek Helio G99 است. دوربین پشتی دوگانه 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی SuperVOOC است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

این گوشی هوشمند ممکن است دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی شامل سنسورهای 108 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی باشد. گفته می شود Realme 10 Pro+ دارای ابعاد 163.7×74.2×8.1 میلی متر و وزن حدود 172.5 گرم است. گفته می شود این گوشی هوشمند دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی است. احتمالاً تا 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود.