سطوح لیست Poco X5، Poco X5 Pro در سایت خرده فروشی مجارستان، مشخصات قبل از عرضه در هند فاش شد

بر اساس لیست‌های موجود در وب‌سایت خرده‌فروشی مجارستان، Citytel، Poco X5 5G و Poco X5 Pro 5G به زودی در دسترس خواهند بود. این وب سایت هر دو مدل پایه و حرفه ای سری گوشی های هوشمند پوکو را با مشخصات، ویژگی ها و گزینه های رنگی فهرست کرده است.

مشخصات، ویژگی های Poco X5 5G (مورد انتظار)

انتظار می‌رود سری گوشی‌های هوشمند Poco X5 شامل Poco X5 و Poco X5 Pro به زودی در هند معرفی شوند. انتشار آن توسط رئیس هند این برند در ماه دسامبر مورد کنایه قرار گرفت. این در وب سایت های صدور گواهینامه های متعدد از جمله BIS، NBTC و EEC مشاهده شده است. تاریخ عرضه این گوشی‌ها قبلا مشخص شده بود و اکنون مدل‌های Poco X5 5G و Poco X5 Pro 5G در یک وب‌سایت خرده‌فروشی اروپایی فهرست شده‌اند که مشخصات آن‌ها را فاش می‌کند و به عرضه‌ی آتی آن‌ها اشاره می‌کند.

تنظیمات دوربین پشتی سه گانه Poco X5 Pro شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، یک سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی به همراه یک لنز 16 مگاپیکسلی برای دوربین جلو است. مانند نسخه پایه، مدل پرو نیز به جای نسخه 5.1 از اتصال Wi-Fi، GPS و NFC در کنار بلوتوث 5.2 بهره می برد. مدل حرفه ای دارای باتری Li-Po 5000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع تا 67 وات پشتیبانی می کند.

همانطور که قبلاً گزارش شده است، Poco X5 Pro در پایگاه داده استانداردهای هند (BIS) در کنار سایت صدور گواهینامه NBTC و EEC مشاهده شده است که عرضه آن در هند را تایید می کند. همین گزارش اشاره می کند که انتظار می رود این گوشی در تاریخ 6 فوریه در بازار هند عرضه شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

لیست Poco X5 5G نشان می‌دهد که این گوشی در رنگ‌های سبز، آبی و مشکی در دسترس خواهد بود، طبق گفته فروشنده، از نانو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و MIUI 13 را برای POCO روی پایه اندروید 11 اجرا می‌کند. به گفته وب سایت، این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس، با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل خواهد بود. این سایت اضافه می کند که این گوشی از چیپست Qualcomm SM6375 (Snapdragon 695) به همراه 6 گیگابایت رم پشتیبانی می کند.

طبق وب سایت خرده فروشی مجارستانی، Poco X5 Pro 5G در رنگ های مشکی، آبی و زرد و رابط کاربری MIUI 14 برای POCO مبتنی بر اندروید 12 در دسترس خواهد بود. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس با رزولوشن 16K خواهد بود. رنگ ها و وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل. این گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 778G و 6 گیگابایت رم خواهد بود.

تنظیمات دوربین پشتی سه گانه Poco X5 شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی است. دوربین جلو دارای سنسور 16 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی همچنین از بلوتوث 5.1، Wi-Fi، GPS و اتصال NFC پشتیبانی می کند. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع تا 33 وات پشتیبانی می کند.

مشخصات، ویژگی های Poco X5 Pro 5G (مورد انتظار)