سقوط FTX: قهرمانان NBA 2022 گلدن استیت واریرز در دعوای کلاسی بر سر شراکت FTX معرفی شدند


گلدن استیت وریرز، قهرمان NBA، اکنون در میان افراد و سازمان‌هایی است که در یک رشته دعوای دسته جمعی اخیر مرتبط با سقوط FTX دخیل هستند. گزارش های متعدد نشان می دهد که تیم NBA اکنون متهم به گمراه کردن مشتریان FTX در مورد ایمنی و قابلیت اطمینان صرافی ارزهای دیجیتال است. این توسعه پس از آن صورت گرفت که استفن کری، ستاره فرنچایز Warriors، در کنار افراد مشهور دیگری مانند تام بردی و لری دیوید در شکایتی مبنی بر دست داشتن ستارگان برجسته ورزشی ایالات متحده در اعمال فریبکارانه سرمایه گذارانی که قربانی سقوط FTX در ایالات متحده شده بودند، نامگذاری شد.

بر اساس گزارش رویترز، الیوت لام، یک شهروند کانادایی که در هنگ کنگ زندگی می کند، روز دوشنبه در دادگاه فدرال سانفرانسیسکو شکایتی را برای “هزاران، اگر نگوییم میلیون ها” نفر در خارج از ایالات متحده که ارزهای دیجیتال را در FTX تجارت می کنند، تنظیم کرد. . سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX و کارولین الیسون، که ریاست شرکت بازرگانی Alameda Research Bankman-Fried را بر عهده داشت، نیز به عنوان متهمان این شکایت نام برده می شوند.

در این دادخواست، لام ادعا می‌کند که FTX «به دروغ نماینده» یک «روش مناسب و مطمئن برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال» بوده است. لام به دنبال خسارات 750,000 دلاری (تقریبا 6.08 کرور) در حساب FTX خود و همچنین سایر خسارات وارده به مشتریان خارج از ایالات متحده است.

قهرمانان NBA در سال 2022 اعلام کردند که FTX پلتفرم رسمی ارزهای رمزنگاری شده آنها، یکی از اولین شراکت های رمزنگاری در ورزش است. در آن زمان، برت هریسون، رئیس FTX ایالات متحده، گفت که همکاری با Warriors مکانی امن برای طرفداران خارج از کشور فراهم می کند تا به کلکسیون های انحصاری این فرنچایز دسترسی داشته باشند، و توانایی FTX را برای ایجاد یک تغییر مثبت، نه تنها در داخل بلکه در سطح بین المللی، افزایش داد. از معتبرترین فرنچایزهای ورزشی حرفه ای در جهان.”

شراکت بین Warriors و FTX باعث شد که فرنچایز بسکتبال مجموعه های انحصاری NFT را روی پلتفرم حذف کند. FTX همچنین لوگوی خود را در طول بازی‌های لیگ NBA 2K و روی پدهای میله‌ها و میزهای پرس برای سانتا کروز واریورز به طور مجازی روی زمین تیم ورزش‌های الکترونیکی Warrior’s قرار داده بود.

گلدن استیت همچنین در 16 نوامبر درگیر دعوی قضایی (از طریق بلومبرگ) در میامی از سوی مشتریان آمریکایی FTX بود که از طرفداران FTX، از جمله استفن کوری، گارد ستاره وارریرز، تام بردی، کمدین لری دیوید و کمدین FTX درخواست خسارت کردند. نائومی اوزاکا ستاره تنیس زنان.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع