سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 سامسونگ قبل از معرفی گلکسی S23 Ultra رونمایی شد


سامسونگ روز سه شنبه سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 را برای گوشی های هوشمند معرفی کرد. این سنسور تصویر با فناوری Tetra pixel binning ارائه می‌شود که گفته می‌شود «اندازه‌های پیکسل مختلف را برای سازگاری با سطوح مختلف نور شبیه‌سازی می‌کند». از همان فرمت اپتیکال 1/1.3 اینچی استفاده می‌کند که معمولاً در دوربین‌های 108 مگاپیکسلی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار قبلی استفاده می‌شد. به احتمال زیاد سنسور جدید ISOCELL HP2 می تواند با Galaxy S23 Ultra آتی معرفی شود. غول فناوری کره جنوبی قرار است در تاریخ 1 فوریه میزبان رویداد Galaxy Unpacked 2023 باشد، جایی که انتظار می رود از سری Galaxy S23 رونمایی کند.

سامسونگ اعلام کرد که سنسور تصویر ISOCELL HP2 جدید با فناوری پیکسل بهبود یافته عرضه می شود. این دستگاه از فناوری پیشرفته Tetra Pixel binning سامسونگ برای شبیه سازی اندازه پیکسل های مختلف با توجه به سطوح مختلف نور استفاده می کند. سامسونگ ادعا می‌کند که فرمت اپتیکال 1/1.3 اینچی آن به جدیدترین گوشی‌های هوشمند رده بالا اجازه می‌دهد تا دوربین‌های با وضوح بالا را بدون افزایش اندازه برآمدگی دوربین ارائه دهند.

این شرکت می گوید که این سنسور می تواند در شرایط نور کم به یک سنسور تصویر 50 مگاپیکسلی یا 12.5 مگاپیکسلی تبدیل شود تا عکس های با کیفیت بهتری داشته باشد. علاوه بر این، قابلیت ضبط ویدیوهای 8K با کیفیت 33 مگاپیکسل را نیز دارد. همچنین یک فناوری Super QPD در سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی جدید برای قابلیت فوکوس خودکار سریع در تنظیمات با نور کم وجود دارد.

این دستگاه دارای فناوری جدید دوگانه انتقال عمودی (D-VTG) سامسونگ است که برای کاهش چشمگیر رنگ های شسته شده در تصاویر گرفته شده در محیط های با نور روشن طراحی شده است. سنسور ISOCELL HP2 همچنین دارای ویژگی Smart-ISO Pro است. سامسونگ ادعا می کند که این دوربین به دوربین اجازه می دهد تا تصاویر 12.5 مگاپیکسلی و ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه در HDR بگیرد.

این شرکت کره جنوبی فاش کرده است که سنسور ISOCELL HP2 وارد تولید انبوه شده است. این اعلامیه تنها چند هفته قبل از رویداد Galaxy Unpacked 2023 منتشر می شود. انتظار می‌رود این غول فناوری از سری گلکسی S23 در این رویداد در تاریخ 1 فوریه رونمایی کند. گمان می‌رود که گلکسی اس 23 اولترا با سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی جدید معرفی شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

قیمت، مشخصات گوشی Oppo Reno 8T هند فاش شد. تاریخ عرضه Oppo F23 و Reno 10 مشخص شد: گزارش


داووس 2023: آنچه مدیران عامل سیلیکون ولی در مورد هوش مصنوعی ChatGPT-Style در مجمع جهانی اقتصاد می گویند

ویدیوی برگزیده روز

CES و Auto Expo 2023 | گجت 360 نمایش





منبع