سهام PayPal نزدیک به 6 درصد سقوط کرد زیرا شرکت در مورد تعطیلات سه ماهه تلخ هشدار داد

تحلیلگران KBW در یادداشتی نوشتند: «تجارت الکترونیکی با روندهای رو به وخامت در طول سه ماهه و یک پس‌زمینه نامشخص، در قلمروی ناپایدار باقی می‌ماند، و این احتمال را افزایش می‌دهد که بهبود چندانی در سال آینده رخ ندهد». 8000 روپیه) از 115 دلار (نزدیک به 9400 روپیه).

سهام PayPal Holdings در معاملات صبح روز جمعه پس از کاهش پیش‌بینی درآمد سالانه توسط بخش سنگین پرداخت‌های دیجیتال، تقریباً 6 درصد کاهش یافت و نسبت به سه‌ماهه تیره تعطیلات هشدار داد زیرا مصرف‌کنندگان هزینه‌های اختیاری خود را کاهش دادند.

حداقل 11 کارگزاری دیگر از جمله JP Morgan، Wedbush و Jefferies اهداف قیمتی خود را پس از نتایج کاهش دادند.

دانیل شولمن، مدیر اجرایی، در تماسی با تحلیلگران گفت: “با توجه به محیط چالش برانگیز کلان، روندهای تجارت الکترونیکی کند و فصل خرید تعطیلات غیرقابل پیش بینی، ما در راهنمای درآمد سه ماهه چهارم خود محتاط عمل می کنیم.”

پی پال گفت خانوارهای با درآمد پایین و متوسط ​​شروع به کاهش هزینه های غیرضروری کرده اند، زیرا با قیمت های بالاتر غذا، انرژی و گاز دست و پنجه نرم می کنند.


کاتری گفت که اظهارات محتاطانه این شرکت به قرار گرفتن بیشتر و حساسیت آن نسبت به مخارج اختیاری اشاره دارد.

موشه کاتری، تحلیلگر Wedbush، به رویترز گفت: «مصرف‌کنندگان از برندهای گران‌قیمت و مقرون‌به‌صرفه‌تر معامله می‌کنند و در عین حال بیشتر روی محصولات غیراختیاری خرج می‌کنند.

© تامسون رویترز 2022

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این مطابق با تفسیر فدراسیون ملی خرده‌فروشی (NRF) بود که در اوایل این هفته پیش‌بینی کرد فروش تعطیلات از جمله تجارت الکترونیک با سرعت کمتری در سال جاری رشد خواهد کرد، حتی در شرایطی که خرده‌فروشان برای جذب خریداران و پاک کردن موجودی اضافی تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهند. .

این شرکت مستقر در سن خوزه در کالیفرنیا روز پنجشنبه چشم انداز رشد درآمد تعدیل شده خود در سال 2022 را از 11 درصد پیش بینی قبلی به 10 درصد کاهش داد، در حالی که پیش بینی رشد تیره تجارت الکترونیک در سه ماهه چهارم را نیز داشت.

تورم بالای دهه‌ها به قدرت خرید مصرف‌کنندگانی ضربه زده است که باید با تهدید یک رکود اقتصادی در آینده نیز دست و پنجه نرم کنند.