سوئیچ همگام اکنون به شما امکان می دهد آیفون یا آی پد خود را با استفاده از مغز کنترل کنید: همه جزئیات

تام آکسلی، بنیانگذار و مدیر عامل Synchron گفت که این اولین ورودی سوئیچ مغزی به دستگاه خواهد بود. آکسلی گفت که مهارت های لازم برای کاشت استنترود امری عادی است و افزود که کاشت یک دستگاه مستقیماً روی مغز نیاز به جراحی مغز و اعصاب دارد.

همانطور که گفته شد، استنترود از طریق یک رگ خونی در بالای مغز کاشته می شود و با استفاده از سوئیچ Synchron از قفسه سینه بیمار به صورت بی سیم کنترل می شود. طبق گزارش ها، Synchron هزینه نصب و نگهداری دستگاه را پرداخت می کند. این شرکت سوئیچ Synchron را برای تشخیص سیگنال مغزی برای ضربه زدن پا آموزش می دهد. در این گزارش آمده است که گورهام می تواند آی پد خود را با سوئیچ همگام خود کنترل کند و می تواند پیام های متنی تک کلمه ای ارسال کند.

Synchron که در سال 2016 تاسیس شد، نامی محبوب در زمینه رابط مغز و کامپیوتر (BCI) است. طبق داده های Pitchbook، حدود 60 کارمند دارد و تاکنون حدود 65 میلیون دلار (تقریباً 538 کرور) از سرمایه گذاران جمع آوری کرده است. در سال 2021 مجوز FDA را برای آزمایشات انسانی دریافت کرد و مطالعات را روی چهار نفر در استرالیا به پایان رساند. بسیاری از استارت‌آپ‌ها در حال کار برای جاسازی دستگاه‌هایی در جمجمه‌ها هستند، مشابه Synchron. Inner Cosmos، Epiminder و Neuralink ایلان ماسک بازیگران کلیدی در فضا هستند. Neuralink هنوز مجوز FDA را برای ایمپلنت خود دریافت نکرده است.

اگر FDA دستگاه را برای استفاده گسترده تأیید کند، Oxley معتقد است که فناوری مانند Stentrode برای افراد دارای معلولیت مفید خواهد بود.

شرکت Synchron مستقر در نیویورک در حال کار بر روی یک فناوری رابط مغز و کامپیوتر (BCI) با هدف این است که بیماران را قادر به کنترل دستگاه های دیجیتال بدون هندزفری کند. دستگاهی به نام «سوئیچ همگام» برای تبدیل افکار افراد فلج به عمل ساخته است. این به بیماران اجازه می دهد با استفاده از مغز خود آیفون یا آی پد را کنترل کنند. با استفاده از این فناوری، مجموعه‌ای از حسگرها به نام Stentrode از طریق یک رگ خونی به بالای مغز وارد می‌شود و به‌صورت بی‌سیم با استفاده از سوئیچ Synchron از قفسه سینه بیمار کنترل می‌شود. این شرکت هزینه کاشت و نگهداری دستگاه را پرداخت می کند. Synchron اولین شرکتی است که تاییدیه سازمان غذا و داروی ایالات متحده را برای اجرای آزمایشات بالینی روی ایمپلنت مغزی کامپیوتری به دست آورد.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

آجیت موهان، رئیس Meta India استعفا داد و به عنوان رئیس APAC به رقیب اسنپ پیوست

iQoo 11 ممکن است گواهینامه 3C را دریافت کرده باشد، مشخصات مشخص شده است





منبع

طبق گزارش Semafor، Synchron Switch توسط شش بیمار استفاده می شود. رادنی گورهام، یک فروشنده بازنشسته نرم افزار در استرالیا، اولین کسی است که از آن با یک محصول اپل استفاده می کند. گورهام از ALS رنج می برد و او این دستگاه را در بیمارستان سلطنتی ملبورن در مغزش کاشت.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.