سوئیگی 380 کارمند خود را اخراج کرد، مدیر عامل شرکت خواستار استخدام بیش از حد پرونده «قضاوت ضعیف» شد

Majety در این ایمیل گفت: “این به همه کارکنان آسیب دیده با حداقل پرداخت تضمینی سه ماهه اطمینان می دهد. این شامل دستمزد / مشوق های متغیر 100 درصدی می شود. پاداش پیوستن، پاداش حفظ پرداختی لغو می شود.”


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

او گفت که نرخ رشد تحویل غذا در مقابل پیش‌بینی‌های شرکت کند شده است.

او در اوایل صبح، او در تالار شهرداری از کارمندان سوئیگی صحبت کرده بود.

در یک ایمیل داخلی، Majety، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل، همچنین از کارکنان آسیب دیده عذرخواهی کرد و گفت که “تصمیم بسیار دشوار” پس از “کاوش در همه گزینه های موجود” گرفته شده است و یک طرح کمکی به کارکنان برای افراد آسیب دیده ارائه کرده است.

“این بدان معناست که ما نیاز به بازنگری کلی هزینه‌های غیرمستقیم خود برای رسیدن به اهداف سودآوری خود داریم. در حالی که ما قبلاً اقداماتی را در مورد سایر هزینه‌های غیرمستقیم مانند زیرساخت‌ها، دفتر/تاسیسات و غیره آغاز کرده بودیم، باید هزینه‌های کلی پرسنل خود را نیز در اندازه مناسب در نظر بگیریم. مطابق با پیش بینی های آینده

Swiggy به عنوان بخشی از طرح کمک به کارمندان، پرداخت نقدی را از سه تا شش ماه بر اساس دوره تصدی و درجه کارمندان تحت تأثیر قرار داده است. آنها یک حقوق تضمین شده سه ماهه یا دوره اخطار به اضافه 15 روز بلاعوض برای هر سال خدمت تکمیل شده به اضافه مانده مرخصی به دست آمده بر اساس سیاست هر کدام که بیشتر باشد، دریافت خواهند کرد.

مجتی در این ایمیل گفت: «استخدام اضافه ما یک مورد قضاوت ضعیف است و من باید در اینجا بهتر عمل می کردم.

پلتفرم تحویل غذای آنلاین Swiggy در روز جمعه 380 کارمند خود را به عنوان بخشی از “تمرین بازسازی” با استناد به شرایط چالش برانگیز اقتصاد کلان، اخراج کرد و مدیر عامل آن سریهارشا ماجتی گفت که استخدام بیش از حد یک مورد “قضاوت ضعیف” است که باید بهتر انجام می داد.