سگ با برچسب AirTag توسط آتش نشانان از تخلیه آب طوفان نجات یافت: گزارش

بر اساس ویدئویی که توسط اداره آتش نشانی شهرستان سن برنادینو در 18 ژانویه منتشر شد و جزئیات تلاش برای نجات سگ را شرح داد، سیموس وارد یک حوضچه کنترل سیل شد و در آب‌هایی که به سرعت در حال حرکت بودند رانده شد. آتش نشانان توسط یکی از کارمندان یک وسیله نقلیه تفریحی (RV) در همان نزدیکی مطلع شدند که سگی را دیده اند که در کانال مجاور شناور بوده و صدای پارس کردن آن را شنیده اند.

سگ خوش شانس پس از اینکه خدمه او را خشک کردند و قبل از اینکه او را در خانه رها کنند او را در ماشین آتش نشانی گرم کردند، دوباره با بریل متحد شد.

این ویدئو نشان می‌دهد که سیموس توانسته بود از آب سریع فرار کند و در یک لوله دسترسی بود که توسط آتش‌نشانان نجات یافت، تقریباً یک مایل (تقریباً 1.6 کیلومتر) از جایی که وارد فاضلاب طوفان شد.

در حالی که در حال پیاده روی بود، سیموس شپرد استرالیایی یک ساله از صاحبش امیلی بریل فرار کرد و به سمت یک منطقه زهکشی دوید. او از من دور شد و فقط به این زهکشی رفت. بریل به ABC7 گفت: آب آنقدر سریع می رفت که فکر می کنم تنها یک پنجه در آن آب لازم بود و او رفت. خوشبختانه، اولین پاسخ دهندگان به سرعت از ناپدید شدن سیموس مطلع شدند و تلاش های نجات به زودی آغاز شد.

سازمان آتش نشانی اعلام کرد: «Seamus هم به Apple AirTag و یک ID معمولی تگ مجهز بود که به امدادگران و مالکان در ردیابی توله سگ و اتحاد مجدد آنها کمک می کرد. شایان ذکر است که اپل قبلاً در مصاحبه ای اعلام کرده بود که اگر مردم می خواهند از AirTag برای نظارت بر موقعیت حیوان خانگی خود استفاده کنند، باید “مطمئن شوند که حیوان متحرک آنها در محدوده یک دستگاه در شبکه Find My قرار می گیرد”.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

دستگاه ردیاب AirTag اپل ابزاری مفید برای ردیابی وسایل شخصی شما است، اما این ردیاب همچنین توسط افراد برای تعیین مکان حیوانات خانگی خود با اتصال آن به قلاده استفاده می شود، حتی اگر برای این منظور طراحی نشده باشد. امدادگران در کالیفرنیا اکنون سگی را که پس از فرار از دست صاحبش و ورود به مجرای آب طوفان قبل از برده شدن، نجات داده اند. به گفته اولین پاسخ دهندگان، این سگ یک برچسب AirTag و یک برچسب ID معمولی پوشیده بود.