سیتادل فصل 2 با حضور جو روسو به عنوان کارگردان انفرادی تایید شد

سیتادل، تریلر علمی تخیلی پرمخاطره با بازی پریانکا چوپرا جوناس و ریچارد مدن، برای فصل دوم تمدید شد. آمازون پرایم ویدئو در توییتی تایید کرد که جو روسو – نیمی از دو تولید کننده اجرایی سریال، برادران روسو – به طور انحصاری کل فصل دوم را کارگردانی خواهد کرد. دیوید ویل اجرای سریال را از سر خواهد گرفت که طبق گفته آمازون چهارمین سریال پربیننده آن در سراسر جهان است. بدیهی است که بودجه 300 میلیون دلاری (حدود 2482 روپیه) برای شش اپیزود در تعداد بینندگان به ثمر نشسته است و آن را به دومین سریال پرهزینه تاریخ تلویزیون تبدیل کرده است. .

جنیفر سالک، رئیس استودیو آمازون در بیانیه ای آماده شده (از طریق Variety) گفت: “Citadel یک پدیده واقعاً جهانی است.” “هدف ما همیشه ایجاد یک امتیاز جدید با ریشه IP اصلی بود که باعث افزایش مخاطبان بین المللی Prime Video شود. این نمایش تعداد زیادی از مشتریان بین المللی جدید را به Prime Video جذب کرده است. علاوه بر سبز شدن فصل 2، او همچنین تایید کرد که قسمت اول سیتادل اکنون به صورت رایگان و بدون عضویت در Prime در دسترس است. البته کاربران همچنان ملزم به ورود به حساب های آمازون خود هستند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در حال حاضر، هیچ پنجره انتشاری برای فصل 2 سیتادل وجود ندارد. تمام شش قسمت فصل اول اکنون برای پخش در Prime Video در دسترس هستند.

Citadel به بهترین وجه به عنوان “یک مجموعه رویدادهای جهانی گسترده و پیشگامانه” توصیف می شود که در هند، ایتالیا، برزیل، فرانسه، و مکزیک اسپین آف های منطقه ای اتفاق می افتد. نسخه آمریکایی فوق الذکر چوپرا جوناس و مدن را به عنوان ماموران نخبه سابق دنبال می کند که پس از از بین رفتن خاطراتشان، زندگی خود را با هویت های جدید بازسازی می کنند. یعنی تا زمانی که یکی از همکاران سابق سیتادل ردیابی کرده و آنها را به نیرو احضار می کند تا به سرنگونی Manticore، یک سندیکای جنایتکار قدرتمند کمک کند.

نسخه اسپین آف هندی فرنچایز سیتادل در ماه دسامبر با چراغ سبز روشن شد و وارون داوان و سامانتا روث پرابهو پیشتاز بودند – احتمالاً به عنوان یک جفت جاسوس. راج نیدیمورو و کریشنا دی‌کی (راج و دی‌کی) – که بیشتر برای مرد خانواده شناخته می‌شود – به‌عنوان مجریان برنامه، نویسندگان و کارگردانان این برنامه حضور دارند. سیتا آر منون (Go Goa Gone) یکی از نویسندگان سیتادل هند است. یک محصول ایتالیایی زبان با عنوان ماتیلدا دی آنجلیس (The Undoing) نیز در استودیو آمازون در دست ساخت است.

این سریال جهانی بهم پیوسته برگرفته از بنر AGBO برادران روسو است که از طریق آن کارگردانان Avengers: Infinity War و Endgame درام‌ها و ماجراهای اکشن مانند مرد خاکستری نتفلیکس را تجربه کرده‌اند. فصل اول سیتادل عمدتاً توسط نیوتن توماس سیگل و جسیکا یو کارگردانی شد، اگرچه روسوس ها در قسمت های نامشخصی وظایفی را بر عهده گرفتند.