سیستم مورد نیاز سیستم کامپیوتر پروتکل Callisto اعلام شد

لیست مشخصات رایانه شخصی Callisto Protocol بر اساس یک به روز رسانی صفحه فروشگاه Steam ارائه شده است، با الزامات رایج سیستم عامل ویندوز 10 64 بیتی و 75 گیگابایت فضای ذخیره سازی موجود.

The Callisto Protocol از سازندگان Dead Space، یک بازی ترسناک بقای فضایی سوم شخص است که شما را به سفری مرگبار در یک سیستم فاضلاب فضایی بین کهکشانی می برد. در سال 2320 در ماه مرده مشتری، Callisto، بازیکنان کنترل زندانی Jacob را به دست می گیرند و در راهروهای شبح وار حرکت می کنند، زیرا بیگانگان انگلی شروع به نزدیک شدن به شما می کنند. علاوه بر اسلحه، بازیکنان به مجموعه‌ای از سلاح‌های غوغا و تله‌کینزی مجهز هستند که به شما امکان می‌دهند دشمنان را از دور بگیرید و آنها را در تیغ‌های تیز، تیغه‌های چرخان غول‌پیکر و بین درهای سنگین قرار دهید. درست مانند Dead Space، The Callisto Protocol به شدت بر تکه تکه شدن تکیه دارد، و به شما امکان می‌دهد تا اعضای بدن را پاره کنید و امتیاز ESRB بازی را به Mature 17+ ارتقا دهید.

حداقل نیازهای رایانه شخصی پروتکل Callisto

  • پردازنده (CPU): Intel Core i5-8400 یا AMD Ryzen 5 2600
  • گرافیک (GPU): Nvidia GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 580
  • رم: 8 گیگابایت
  • DirectX: نسخه 11


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

پروتکل Callisto در تاریخ 2 دسامبر برای رایانه‌های شخصی، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series S/X عرضه می‌شود.

علاوه بر این، The Callisto Protocol از معیار ضد دستکاری Denuvo استفاده خواهد کرد که به عنوان فلج کننده عملکرد بازی در رایانه شخصی شناخته شده است. WB Games Montréal یکی از معدود توسعه دهندگان بزرگی بود که فقط چند روز پس از عرضه، DRM را برای مبارزه با مشکلات عملکرد بد Gotham Knights حذف کرد. این همچنین عارضه جانبی ناخوشایندی داشت که کپی های غیرقانونی به راحتی ایجاد می شوند.

سیستم مورد نیاز پروتکل Callisto PC

واضح است: ما چیزی را از بازی اصلی برای فصل پاس دریغ نمی کنیم. ما حتی هنوز کار روی این محتوا را شروع نکرده ایم. همه چیز جدیدی است که در سال جدید روی آن کار خواهیم کرد. طرفداران درخواست مرگ و میرهای بیشتری کرده اند، بنابراین ما آن را در اولویت سال آینده قرار می دهیم.

– گلن آ. اسکوفیلد (@GlenSchofield) 23 نوامبر 2022

پروتکل Callisto الزامات رایانه شخصی را توصیه می کند

  • پردازنده (CPU): Intel Core i7-8700 یا AMD Ryzen 5 3600
  • گرافیک (GPU): Nvidia GeForce GTX 1070 یا AMD Radeon RX 5700
  • رم: 16 گیگابایت
  • DirectX: نسخه 12

گذرنامه فصلی پروتکل Callisto

با توجه به بررسی سخت افزار استیم، GTX 1060 انویدیا با اختلاف 7.39 درصدی محبوب ترین کارت گرافیک است. در حالی که توسعه‌دهنده استودیو Striking Distance مشخص نمی‌کند که نسخه 3 گیگابایتی یا 6 گیگابایتی را درخواست می‌کند، گنجاندن AMD Radeon RX 580 مورد دوم را پیشنهاد می‌کند – زیرا فقط در نسخه 8 گیگابایتی موجود است.

Callisto Protocol جمعه آینده در 2 دسامبر راه اندازی می شود، و پیش از آن، صفحه Steam آن مورد نیاز سیستم رایانه شخصی را برای آن فهرست کرده است. اگرچه مطمئناً به اندازه شوالیه‌های گاتهام اخیر سخت‌گیرانه نیست، اما مشخصات مورد نیاز به یک دکل متوسط ​​متمایل است و از Nvidia GeForce GTX 1060 درخواست می‌کند تا بازی را در پایین‌ترین تنظیمات آن اجرا کند. یک تناقض خفیف با فهرست نیز وجود دارد، زیرا الزامات در جاهایی به شدت نزدیک به نظر می رسد. با رفتن از حداقل به مشخصات توصیه شده، تنها یک جهش کوچک به کارت GTX 1070 همان نسل وجود دارد، علیرغم اینکه برای عملکرد بهینه نیاز به 8 گیگابایت رم اضافی داریم. پروتکل Callisto در تمام پلتفرم‌های اصلی – PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series S/X راه‌اندازی می‌شود.

در پاسخ به این صحبت‌ها، بنیانگذار و مدیر عامل استودیو Striking Distance، گلن آ. اسکوفیلد، در توییتر تأیید کرد که تیم «هیچ چیزی را از بازی اصلی برای فصل پاس نگه نمی‌دارد». به نظر می رسد، انیمیشن ها محتوای کاملا جدیدی هستند و توسعه دهندگان حتی کار روی آن را شروع نکرده اند. در توئیت آمده است: «هواداران درخواست مرگ و میر بیشتری کرده‌اند، بنابراین ما آن را در اولویت سال آینده قرار می‌دهیم».