شرکت‌های رمزنگاری به دنبال رویکرد اصلاح‌شده به سمت بخش از سوی دولت هستند، هند را به عنوان قطب صنعت بعدی معرفی می‌کنند.

دولت هند در سال گذشته در اشاره‌ای ظریف به بخش کریپتو اعلام کرد که تمام سود حاصل از فعالیت‌های تجارت کریپتو با 30 درصد مالیات مشمول مالیات خواهد بود. علاوه بر این، در هر مرحله از تراکنش، هند یک درصد TDS را کسر می کند تا دنباله ای از تراکنش های رمزنگاری را حفظ کند، که تا حد زیادی می تواند به صورت ناشناس تسهیل شود.

در گزارش اخیر خود، موسسه تحقیقاتی هند Esya گفته بود که هندی‌ها بیش از 3.8 میلیارد دلار (تقریبا 30916 کرور) در حجم معاملات خود از مبادلات ارزهای دیجیتال داخلی به خارجی جابه‌جا کرده‌اند.

Ashish Singhal، مدیر عامل صرافی هندی CoinSwitch نیز گفته است که امسال رویکرد هند نسبت به بخش کریپتو باید در مورد “تصفیه” باشد.

ارزهای دیجیتال تسویه تراکنش‌ها را به‌گونه‌ای بهینه کرده‌اند که توسط شرکت‌های چندملیتی، خدمات پردازش پرداخت و مهاجرانی که درآمدهای خود را از طریق حواله برای عزیزان خود ارسال می‌کنند، مورد استقبال قرار گرفته است. چاودوری در بیانیه‌ای گفت: 30 درصد مالیات بر روی کریپتوها برای رشد اکوسیستم کریپتو در سراسر هند مضر بوده است، زیرا چندین صرافی در کشورهای دوستدار کریپتو کار خود را خارج کرده یا فعالیت خود را راه‌اندازی کرده‌اند.

همین گزارش همچنین نشان می‌دهد که صرافی‌های هندی به محض اینکه مالیات کریپتو در هند فعال شد، 81 درصد از حجم معاملات خود را از دست دادند.

هند باید با کاهش بار مالیات، کاربران را برای ماندن در حوزه قضایی ملی تشویق کند. رژیم مالیاتی کنونی و هیچ گونه تمهیدی برای جبران زیان، بازارها را غیر نقدشونده می کند و احساسات سرمایه گذاران رو به کاهش است. سینگال به گجت 360 گفت: چنین شرایطی پول مصرف کنندگان را به بازارهای خاکستری سوق می دهد و آنها را در معرض مسائل نظارتی قرار می دهد.

رئیس PayBito گفت: «چارچوب‌های استاندارد مقررات ارز دیجیتال می‌تواند هند را به یک رهبر جهانی ارتقا دهد، اما مالیات‌های سنگین فعلی باید متوقف شود. .


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

به گفته راج چاودوری، رئیس PayBito، اگر هندی‌های بیشتری با بخش دارایی‌های دیجیتال درگیر شوند، مشارکت هند در توسعه Web3، metaverse و blockchain می‌تواند چندین برابر شود. چاودوری معتقد است که رژیم مالیاتی فعلی هند در بخش دارایی های دیجیتال، پتانسیل رشد این بخش را در این کشور محدود می کند. رئیس شرکت بازرگانی کریپتو در درخواستی به وزارت دارایی هند گفته است که اکنون که این کشور تنها چند روز تا دریافت بودجه اتحادیه خود برای سال مالی 2023 فاصله دارد، مالیات 30 درصدی بر سود کریپتوها باید مورد بازنگری قرار گیرد و احتمالاً کاهش یابد. 2024.

اگر هدف TDS ایجاد دنباله ای از تراکنش های رمزنگاری باشد، می توان با نرخ TDS پایین تر 0.1 درصد به آن دست یافت. مشابه اوراق بهادار فهرست شده، مقررات موجود در مورد دارایی های سرمایه ای باید برای VDA ها قابل اجرا باشد. ثالثاً، برای تبدیل کردن هند به کشوری رقابتی در صنعت رو به رشد کریپتو، مقامات مالیاتی باید اجازه دهند تا ضررهای ناشی از فروش VDAها را جبران کنند، مشابه روشی که برای افزایش سرمایه انجام می‌شود.