شرکت‌های هندی تجهیزات مخابراتی آزمایشی 5G را برای راه‌آهن بین پالوال-ماتورا اجرا می‌کنند

اعضای VoICE شامل شرکت هایی مانند Himachal Futuristic Communications، Telecommunications Consultants India، Signaltron، Lekha Wireless، Coral Telecom، Sparsh، Astrome، Dyotis و غیره هستند.

یک مقام ارشد سازمان VoICE روز پنجشنبه گفت، گروهی از سازندگان تجهیزات مخابراتی هند از راه آهن هند دستوری برای راه اندازی یک شبکه ارتباطی تلفن همراه مبتنی بر 5G به صورت آزمایشی بین ایستگاه های Palwal و Mathura دریافت کرده اند.

این اولین آزمایش 5G برای یک شبکه شرکت خصوصی است که توسط سازندگان تجهیزات مخابراتی هند انجام خواهد شد.

بهاتناگار گفت: “راه آهن زیرساخت های موجود خود از جمله طیف را به اشتراک خواهد گذاشت. این هزینه ای برای راه آهن ندارد.”

آزمایش موفقیت آمیز به اعضای انجمن کمک می کند تا کسب و کار خود را افزایش دهند و از Rs Railways هند بهره مند شوند. طرح نوسازی 59000 کرور.

بهاتناگار گفت: “به جز HFCL، بیشتر اعضای VoICE بازیکنان کوچکی هستند. VoICE در تلاش است تا از بازیکنان داخلی هند که به رهبری طراحی هند کمک می کند تا پروژه های مشابهی را برای ارتش هند، شبکه های خصوصی 5G Enterprise انجام دهند.”



منبع

“راه آهن هند از VoICE درخواست کرده است تا یک شبکه ارتباطی سیار مبتنی بر 5G در بخش پالوال-ماتورا (82 کیلومتر) راه آهن هند در حالت کنسرسیوم روی باند 700 مگاهرتز به عنوان اثبات مفهوم راه اندازی کند. “بهاتناگر گفت.

این خلبان ارتباطات راه‌آهنی مختلف مانند ارتباطات کنترل قطار، ارتباطات اضطراری، تلفن دروازه، ارتباط بین کنترل‌کننده قطار/سرپرست ایستگاه و راننده/نگهبان، کارکنان تعمیر و نگهداری مسیر، فشار برای گفتگوی مهم ماموریت، اطلاع‌رسانی انبوه بازیگران را پوشش می‌دهد.

سرویس‌های Mission Critical مانند کنترل طبقه، پخش صوتی و تصویری، سرویس‌های فشار به مکالمه، تماس‌های با اولویت ویژه نیز پوشش داده خواهد شد.

RK Bhatnagar، مدیر کل شرکت‌های فناوری ارتباطات هند (VoICE) به PTI گفت که اعضای انجمن از باند طیف 700 مگاهرتز برتری که با راه‌آهن هند در دسترس است برای استقرار فناوری 5G استفاده خواهند کرد.