شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای در میان لیست طولانی طلبکاران FTX، پرونده دادگاه را فاش کرد

2/ به طور کلی، در حالی که سایر شرکت ها ممکن است با ورشکستگی مواجه شوند، بسیاری از عوامل بنیادی بازار ثابت می مانند. گزارش‌ها حاکی از آن است که وضعیت FTX از کلاهبرداری مالی ناشی می‌شود تا یک شکست بلاک چین یا رمزارز خاص.

– Chainalysis (@chainalysis) 16 نوامبر 2022

علاوه بر این، Alameda Research 1 میلیارد دلار (تقریبا 8118 کرور روپیه) به سام بنکمن فرید، بنیانگذار FTX، 543 میلیون دلار (تقریباً 4408 کرور) به مدیر مهندسی FTX، نیشاد سینگ و 55 میلیون دلار (تقریباً 46 تریلیون روپیه) وام داد. رایان سلامه، مدیرعامل.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

شرکت تجزیه و تحلیل رمزارز Chainalysis فاش کرده است که FTX در رابطه با روند ورشکستگی صرافی ارزهای دیجیتال تحت محاصره به آن بدهکار است. Chainalysis در پرونده های ارائه شده به دادگاه ورشکستگی دلاور در روز چهارشنبه به عنوان طلبکار ذکر شد و درخواست کرد که هرگونه سوابق مربوطه به وکلای خود تحویل داده شود. شراکت بین شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین و FTX حداقل به سال 2019 باز می گردد، زمانی که آنها برای به روز رسانی روش های مبارزه با پولشویی (AML) و شناخت مشتری (KYC) صرافی همکاری کردند.

سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX، که هفته گذشته پس از اعلام ورشکستگی فصل 11، از سمت مدیرعاملی شرکت استعفا داد، در سپتامبر 2019 همکاری خود را با Chainalysis فاش کرد. در حالی که هنوز مشخص نیست که Chainalysis چقدر به FTX بدهکار است، یک روز قبل از اعلام ورشکستگی FTX. Chainalysis داده‌های زنجیره‌ای را در مجموعه‌ای از توییت‌ها به اشتراک گذاشت تا تأثیر انفجار FTX را درک کند.