شرکت سامسونگ می گوید: تقاضای سامسونگ گلکسی فولد 4 در میان کاربران تجاری نسبت به سال گذشته دو برابر شده است

Samsung Galaxy Z Fold 4 در اوایل سال جاری در رویداد Galaxy Unpacked معرفی شد. این گوشی‌ها با برخی به‌روزرسانی‌های عمده مانند صفحه‌نمایش و SoC کم مصرف‌تر از نسل قبلی خود – Galaxy Z Fold 3 وارد شدند.

سامسونگ از افزایش شدید تقاضا برای نسل چهارم گوشی تاشو خود – Galaxy Z Fold 4 در میان کاربران تجاری خبر داده است. گوشی هوشمند کره جنوبی به اشتراک گذاشت که تقاضای سازمانی برای Galaxy Z Fold 4 نسبت به سال گذشته 105 درصد افزایش یافته است. پیش‌بینی می‌شود تعداد محموله‌های گوشی‌های هوشمند تاشو امسال به 16 میلیون برسد و در سال آینده به 26 میلیون برسد. به گفته سامسونگ، ویژگی هایی مانند صفحه نمایش بزرگ و «بهینه سازی برنامه های قدرتمند» برای صفحه نمایش های تاشو دلیل افزایش تقاضا هستند.

سامسونگ اعلام کرده است که انتظار می رود حدود 16 میلیون گوشی گلکسی زد فولد و فلیپ در سال جاری روانه بازار شود و این رقم تا سال آینده به 23 میلیون افزایش خواهد یافت. طبق گفته سامسونگ، ویژگی‌هایی مانند چندوظیفگی روی صفحه‌نمایش بزرگ همراه با بهینه‌سازی قدرتمند اپلیکیشن‌ها برخی از دلایل رشد تقاضا هستند. این گوشی‌ها را می‌توان برای ارائه تجربه تبلت با نمایشگر 7.6 اینچی باز کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا سه برنامه را در کنار هم از طریق چند پنجره باز کنند.

به گفته سامسونگ، تقاضای شرکت ها برای گوشی های تاشو نسبت به سال گذشته تقریبا دو برابر شده است. بین ژانویه تا اکتبر 2022، تعداد دستگاه‌های تاشوی که سامسونگ برای کاربران سازمانی ارسال کرد نسبت به سال گذشته 105 درصد رشد داشت.

اخیراً برخی از مشخصات گلکسی زد فولد 5 آینده به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. دستگاه‌های تاشوی آینده شرکت گوشی‌های هوشمند کره‌جنوبی قرار است یک اسلات اختصاصی قلم S دریافت کنند. سامسونگ همچنین قصد دارد گلکسی زد فولد 5 را با وزن کمتر و باریک تر از مدل فعلی تولید کند. همچنین انتظار می رود که چین نازک تر و طراحی بادوام تری داشته باشد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع نسخه پایه با حافظه 256 گیگابایتی با قیمت روپیه عرضه شد. 1,54,999 در حالی که نسخه 512 گیگابایتی آن قیمت دارد. 1,64,999 و نوع ذخیره سازی 1 ترابایتی 100 روپیه است. 1,84,999 در هند. این دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 کوالکام است و دارای محافظ Corning Gorilla Glass Victus Plus روی نمایشگر است. این گوشی با پشتیبانی از One UI 4.1.1 مبتنی بر اندروید 12 راه اندازی شد. همچنین دارای حسگرهای اثر انگشت در کناری برای احراز هویت بیومتریک است.

گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ گلکسی برای باز کردن فرصت‌هایی برای راه‌های جدید کار و کشف خلاقیت ایجاد شده‌اند. KC Choi، EVP و رئیس تیم جهانی موبایل B2B، MX Business در Samsung Electronics بیان می‌کند که این رشد سریع در سرمایه‌گذاری نیاز مشتریان سازمانی ما به نوآوری‌های معنادار برای افزایش بهره‌وری نیروی کار را نشان می‌دهد.