شرکت می گوید Zomato Instant خاموش نمی شود، خدمات تحویل 10 دقیقه ای غذا را تغییر می دهد

از سوی دیگر، در گزارش اخیر Fairwork India Ratings 2022، Zomato امتیاز 4 از 10 را بر اساس فراهم کردن شرایط کار منصفانه برای کارگران گیگ کسب کرده است. این رتبه بندی ها بر اساس ارزیابی چندین پلت فرم آنلاین بر اساس پنج اصل تصمیم گیری شد: پرداخت منصفانه، شرایط منصفانه، قراردادهای منصفانه، مدیریت منصفانه و نمایندگی منصفانه.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع سخنگوی این شرکت گفت که Zomato در حال تغییر نام Instant، سرویس ده دقیقه ای تحویل غذا، است و آن را تعطیل نمی کند. این بیانیه در بحبوحه گزارش‌هایی منتشر شد که ادعا می‌کرد این شرکت قصد دارد به دلیل شرایط سخت بازار، Instant را که کمتر از یک سال پیش راه اندازی شده بود، ببندد.

اوایل این ماه، گونجان پاتیدار، بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری Zomato از شرکت استعفا داد. پاتیدار یکی از اولین کارمندان Zomato بود و سیستم های فناوری اصلی را برای این شرکت ساخت.

زوماتو سال گذشته شاهد برخی خروج‌های سطح بالا بود، از جمله خروجی‌های راهول گنجو، که رئیس ابتکارات جدید بود، و سیدارت جاوار، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سابق Intercity، و یکی از بنیانگذاران Gaurav Gupta.

با این حال، سخنگوی تصریح کرد که در حال کار بر روی یک منوی جدید برای این سرویس است. سخنگوی گفت: “Instant تعطیل نمی شود. ما در حال کار بر روی یک منوی جدید با شرکای خود و تغییر نام تجاری هستیم. تمام ایستگاه های پایانی دست نخورده باقی می مانند و هیچ فردی تحت تاثیر این تصمیم قرار نمی گیرد.” جمع‌آوری غذا Instant را در مارس 2022 راه‌اندازی کرده بود.

در نوامبر سال گذشته، یکی دیگر از بنیانگذاران این شرکت، موهیت گوپتا، استعفا داده بود. گوپتا که چهار سال و نیم پیش به Zomato ملحق شده بود، در سال 2020 از سمت مدیر عاملی کسب و کار تحویل غذا به یکی از بنیانگذاران ارتقا یافت.