شرکت هواپیمایی ژاپنی بزرگ ANA بازار NFT را با موضوع هوانوردی راه اندازی کرد: جزئیات

در آوریل سال گذشته، شرکت هواپیمایی امارات از امارات بر روی واگن متاورس و NFT پرید.

کاملاً طبیعی است که مارک های بومی ژاپنی در حال جستجوی راه هایی برای ادغام عناصر Web3 با پیشنهادات و عملیات خود هستند.

در حال حاضر NFTها به وضوح تحت قوانین ژاپن تعریف نشده اند. وضعیت حقوقی آنها در ژاپن بنا به گزارش ها بسته به وظایف خاص آنها متفاوت است.

همراه با ANA، NFT های سه شرکت دیگر برای فروش در این پلتفرم فهرست می شوند که نام آنها فعلاً نامشخص است.

خریداران می توانند NFT ها را از طریق این پلتفرم با استفاده از کارت های نقدی و اعتباری خود خریداری کنند

با این حال، ANA تنها شرکت هواپیمایی نیست که در چند وقت اخیر گامی در جهت حمایت از وب 3 برداشته است.

در گزارش Watch.Impress به نقل از خبرگزاری آنا، “با دیدگاه تجاری سازی محصولات NFT مانند محصولات تخصصی از بخش های مختلف ژاپن، هدف ما بهبود ارزش تجربه مشتری، از جمله محلی و خارج از کشور، از طریق “بازار NFT GranWhale” است. به عنوان گفتن

شیخ احمد بن سعید آل مکتوم، رئیس امارات در آن زمان در بیانیه‌ای گفته بود: «امارات همیشه از فناوری‌های پیشرفته برای بهبود فرآیندهای کسب‌وکار، ارتقای پیشنهادات به مشتریان و غنی‌سازی مهارت‌ها و تجربیات کارکنان خود استقبال کرده است.»


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

https://twitter.com/ANA_Group_News/status/1663432422619508736

قیمت هر NFT از این سری 100000 ین (تقریباً 59160 روپیه) خواهد بود. این مجموعه همچنین یک NFT ویژه را به عنوان بخشی از یک حراج ارائه خواهد کرد که فیلم مثبت این عکس را به همراه خواهد داشت.

مجموعه دوم روی پلتفرم در تاریخ 7 ژوئن پخش می شود. این مجموعه ماشین نقاشی ویژه اولین بوئینگ 787 را نشان می دهد. در مجموع 1574 فروند NFT بخشی از این مجموعه خواهند بود که هر کدام 7870 ین (تقریباً 4656 روپیه) قیمت دارند. .

از نظر NFTها و همچنین بخش‌های متاورس، ژاپن در حال تسریع تلاش‌ها برای تبدیل شدن به یک کانون است.

Air Nippon Airways (ANA)، یک شرکت هواپیمایی برجسته ژاپنی، بازار آنلاین خود را برای تجارت، فروش و خرید توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) راه‌اندازی کرده است. این پلتفرم که “ANA GranWhale NFT Marketplace” نام دارد، با موضوع هوانوردی طراحی شده است. این بازار تحت نظارت شرکت تابعه ANA به نام ANA Neo خواهد بود. با توجه به اینکه تخمین زده می‌شود 4.6 میلیون مسافر در سال با ANA پرواز می‌کنند، این توسعه ممکن است به پذیرش Web3 در ژاپن کمک کند. با این بازار NFT، مسافران ANA راهی برای تجربه بخش Web3 خواهند داشت.

جامعه بازی آسیا بخش بزرگی از درآمد را به دست می آورد. در آخرین گزارش تحقیقاتی خود، DappRadar اعلام کرد که کشورهای آسیایی هند، چین، ژاپن و کره جنوبی در مجموع بیش از 1.7 میلیارد بازیکن بازی ویدیویی دارند و این تعداد بزرگ جامعه بازی Web3 را جذب کرده است تا تمرکز خود را در این بازار بر روی اولویت قرار دهند.

فومیو کاشیدا، نخست وزیر ژاپن، در جستجوی یافتن راه حل های «سرمایه داری جدید» برای تقویت اقتصاد این کشور بوده است. در ماه مه سال گذشته، کیشیدا گفته بود که ژاپن یک محیط تبلیغاتی برای وب 3، بلاک چین، NFT و متاورس ایجاد و تقویت خواهد کرد.

در این گزارش آمده است: «مجموعه‌های NFT مبتنی بر انیمه اخیراً جذابیت قابل توجهی پیدا کرده‌اند و 10.73 درصد از حجم معاملات 1000 مجموعه برتر NFT را تشکیل می‌دهند.

اولین مجموعه در 30 می در ANA GranWhale پخش شد. این مجموعه آثار لوک اوزاوا، یک عکاس هوایی را در قالب مجموعه‌های دیجیتالی که NFT نیز نامیده می‌شوند، به نمایش می‌گذارد.

همانطور که مقامات ژاپنی می گویند، فناوری کریپتو به خودی خود برای به خطر انداختن ثبات مالی سرمایه گذاران کریپتو مقصر نیست. بلکه این فقدان قوانین حاکم بر بخش است که نتوانسته است بخش را برای تعامل با آن ایمن کند.