شیائومی هند و لایکا از همکاری بلندمدت با تمرکز بر تصویربرداری موبایل خبر دادند

شیائومی 12 اس اولترا که بر روی رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید اجرا می‌شود، از تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 8+ نسل 1، همراه با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 بهره می‌برد. این صفحه نمایش 6.73 اینچی 2K AMOLED میکرو خمیده با نرخ تازه سازی تا 120 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی تا 240 هرتز و حداکثر روشنایی 1500 نیت دارد. این نمایشگر همچنین از Dolby Vision، HDR10+ پشتیبانی می کند و دارای طیف رنگی DCI-P3 است.

Xiaomi India و Leica Camera یک همکاری استراتژیک بلندمدت متمرکز بر تصویربرداری موبایل را اعلام کردند. هدف این همکاری «توسعه مشترک راه حل های نوآورانه در بخش ماژول دوربین گوشی های هوشمند و همچنین بهینه سازی عملکرد نوری است. بر اساس بیانیه رسمی، اتحاد استراتژیک بین Xiaomi و Leica Camera AG نشان دهنده اشتیاق به جابجایی مداوم محدودیت‌های ممکن از نظر فناوری است. این همکاری وعده می دهد که “بهترین عناصر” دو برند جهانی را به مصرف کنندگان ارائه دهد.

پیش از این گزارش شده بود که این شرکت‌ها همکاری خود را در کنگره جهانی موبایل (MWC) 2023 اعلام کرده بودند، جایی که انتظار می‌رود همکاری خود را با سری 13 شیائومی به نمایش بگذارند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این گوشی دارای سه دوربین پشتی است، از جمله یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی 1 اینچی سونی IMX989 با لنز f/1.9 و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS). یک سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی با لنز پریسکوپی شکل نیز در تنظیمات دوربین موجود است. یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی دیگر نیز وجود دارد. تنظیمات دوربین عقب شامل یک سنسور فوکوس خودکار لیزری و یک پنل فلاش LED است. Xiaomi 12S Ultra همچنین دارای سنسور دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو است. همکاری میان شیائومی و لایکا به کاربران این امکان را می‌دهد تا لنز سری M لایکا را به گوشی‌های شیائومی 12 اس اولترا متصل کنند.

هدف شیائومی و لایکا توسعه راه حل های نوآورانه و بهینه سازی عملکرد نوری در بخش ماژول دوربین گوشی های هوشمند از طریق توسعه و تلاش های مهندسی مشترکشان است.

شیائومی پیشرفت‌هایی در زمینه عکاسی با گوشی‌های هوشمند داشته است و تجربه گسترده‌ای در تحقیق و توسعه سیستم‌های تصویربرداری و الگوریتم‌های هوش مصنوعی دارد. لایکا تخصص جامع خود را در زمینه مهندسی نور، طراحی، نرم افزار تصویربرداری و تجربه مصرف کنندگان مرتبط با هنر عکاسی را به این شراکت ارائه می دهد. لایکا از شیائومی در تلاش‌هایش برای دستیابی به بهترین نتایج تصویربرداری ممکن در زمینه عکاسی از گوشی‌های هوشمند – و ارتقای آن به سطح بالاتر کیفیت پشتیبانی می‌کند.

اولین گوشی هوشمندی که توسط این دو شرکت مهندسی شده است، Xiaomi 12S Ultra، در جولای 2022 به بازار عرضه شد. قیمت این گوشی هوشمند از 5999 یوان (تقریبا 70700 روپیه) برای نسخه 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی شروع می شود. این تلفن همچنین در یک مدل 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی با قیمت 6499 یوان (تقریباً 76600 روپیه) و یک مدل رده بالای 6999 یوان (تقریباً 82500 روپیه) موجود است.