شیائومی چند روز پس از خروج برخی از اپلیکیشن های Mi، خدمات مالی خود را در هند متوقف می کند: گزارش

این توییت کاملا نادرست و بی اساس است. شیائومی در سال 2014 وارد هند شد و در کمتر از یک سال، ما سفر ساخت خود را در هند آغاز کردیم.
99 درصد گوشی های هوشمند و 100 درصد تلویزیون های ما ساخت هند هستند. ما تمام اقدامات را برای محافظت از شهرت خود در برابر ادعاهای نادرست و نادرست انجام خواهیم داد.

— Xiaomi India (@XiaomiIndia) 7 اکتبر 2022

یک دادگاه هندی اخیراً از لغو توقیف دارایی های شیائومی به ارزش 676 میلیون دلار (تقریباً 5500 کرور روپیه) امتناع کرد، حتی در حالی که گروه چینی گوشی های هوشمند اعلام کرد که این اقدام اجرایی عملاً فعالیت های آن را در بازار کلیدی هند متوقف کرده است.

طبق گزارش TechCrunch، این شرکت اخیراً برنامه‌های Mi Pay و Mi Credit خود را در هند از فروشگاه محلی Play و فروشگاه برنامه خود خارج کرده است.

شیائومی و NPCI بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

شیائومی در پاسخ خود همچنین اشاره کرد که این شرکت پس از ورود به بازار هند در سال 2014 به طرح دولت ساخت هند پیوست. علاوه بر این، 99 درصد از گوشی‌های هوشمند این شرکت و تمامی مدل‌های تلویزیون آن در هند مونتاژ شده‌اند.

در هند، قوی‌ترین بازار شیائومی در خارج از چین، این شرکت به اتهام طفره رفتن از قانون‌گذاران مالیاتی تحت تحقیقات دولتی قرار گرفته است.

سازنده چینی گوشی های هوشمند در اوایل این ماه، گمانه زنی ها مبنی بر اینکه این شرکت ممکن است عملیات خود را از هند به پاکستان منتقل کند را رد کرد. شیائومی در توییتی موضع خود را پس از گزارشی مبنی بر اینکه شرکت ممکن است پس از مسدود شدن وجوهش توسط مقامات هندی به دلیل نقض ادعایی قوانین مدیریت ارز (FEMA) فعالیت‌های خود را تغییر دهد، شفاف‌سازی کرد.

© تامسون رویترز 2022


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

بر اساس گزارشی که اخیراً به نقل از منابع آگاه منتشر شده، شرکت چینی گوشی‌های هوشمند شیائومی در حال پایان دادن به تجارت خدمات مالی خود در هند است.

در این گزارش آمده است که سه سال پس از راه اندازی، Mi Pay که به کاربران امکان پرداخت قبض و انتقال پول را می داد، دیگر در لیست برنامه های شناخته شده توسط نهاد نظارتی شرکت ملی پرداخت هند (NPCI) قرار ندارد.

در توییتی توسط South Asia Index در روز پنجشنبه مدعی شد که این سازنده چینی گوشی های هوشمند ممکن است عملیات خود را از هند به پاکستان منتقل کند. شیائومی روز جمعه به این توییت پاسخ داد و اعلام کرد که این توییت “کاملا نادرست و بی اساس” است.