شیائومی گارانتی Redmi Note 10 Pro، Note 10 Pro Max، Mi 11 Ultra و Poco X3 Pro را تمدید کرد: جزئیات

بر اساس گزارش 91Mobiles استناد کردن Debayan Roy، شیائومی در جریان رویداد اخیری که در Discord برگزار شد، اعلام کرد که ضمانت Redmi Note 10 Pro، Redmi Note 10 Pro Max، Mi 11 Ultra و Poco X3 Pro را در هند تمدید می کند. طبق این گزارش، مشتریان از تاریخ خرید گوشی هوشمند دارای گارانتی دو ساله خواهند بود.

طبق گزارش ها، شیائومی گارانتی چند مدل گوشی هوشمند در هند را تمدید کرده است. ضمانت‌نامه موجود این گوشی‌های هوشمند با توجه به جزئیات به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط یک افشاگر، که مدعی است دوره گارانتی اضافی برای دارندگان گوشی‌های هوشمند با برند Redmi، شیائومی و پوکو اعمال خواهد شد، به دو مورد افزایش یافته است. طبق گزارش ها، این اعلامیه توسط این شرکت در جریان رویدادی در Discord اعلام شد و سازنده گوشی های هوشمند هنوز جزئیاتی را در مورد توسعه از طریق کانال های دیگر به اشتراک نمی گذارد.

طبق گزارش‌ها، تمدید گارانتی این گوشی‌های هوشمند به مدت دو سال شامل تعمیر و یا تعویض رایگان گوشی‌های هوشمند ذکر شده در رابطه با مسائل مربوط به دوربین‌ها و مادربردها بدون هزینه اضافی می‌شود. کاربران برای استفاده از گارانتی تمدید شده باید فاکتور خرید گوشی هوشمند خود را به اشتراک بگذارند.

در همین حال، این گزارش حاکی از آن است که گوشی‌های هوشمندی که روت شده‌اند یا آسیب فیزیکی یا مایعی دیده‌اند یا به هر نحوی دستکاری شده‌اند، مشمول گارانتی تمدید نخواهند شد.


شیائومی گوشی هوشمند پرچمدار خود با محوریت دوربین شیائومی 13 اولترا را عرضه کرد، در حالی که اپل اولین فروشگاه خود را در این هفته در هند افتتاح کرد. ما درباره این پیشرفت‌ها و همچنین گزارش‌های دیگر در مورد شایعات مرتبط با گوشی‌های هوشمند و موارد دیگر در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

ردمی نوت 10 پرو و ​​ردمی نوت 10 پرو مکس توسط شیائومی در مارس 2021 در هند عرضه شدند و به دنبال آن پوکو ایکس 3 پرو نیز وارد بازار شد. Mi 11 Ultra یک ماه بعد در کشور عرضه شد. بر اساس این گزارش، مشتریان می توانند برای استفاده از خدمات گارانتی تمدید شده، دستگاه های خود را به همراه فاکتور خرید شامل شماره IMEI گوشی هوشمند به نزدیک ترین مرکز خدمات مجاز شیائومی بیاورند.

در این گزارش آمده است که گارانتی این گوشی ها به دلیل شکایت مشتریان از دوربین و مادربرد گوشی های هوشمند تمدید شده است. Gadgets 360 برای نظر دادن با شیائومی تماس گرفته است و پس از دریافت پاسخ، این داستان را به‌روزرسانی خواهد کرد.