شیائومی 1 میلیون یوان جریمه بر تامین کننده به دلیل لو رفتن پیش نویس طراحی خودرو اعمال کرد

با این حال، پورتال خبری سینا تک روز پنجشنبه گزارش داد که وانگ هوآ، مدیر کل بخش روابط عمومی شیائومی، گفت که طرح های فاش شده بخشی از یک روند مناقصه بوده و رندر نهایی نیستند.

لی جون، مدیرعامل شیائومی نیز این یادداشت را در صفحه شخصی خود در ویبو منتشر کرد.

شیائومی نام این شرکت را فاش نکرد و رویترز نیز نتوانست آن را شناسایی کند.

شیائومی چین روز پنجشنبه اعلام کرد که یک میلیون یوان (تقریباً یک کرور روپیه) جریمه‌ای را برای یک تامین‌کننده پس از افشای پیش‌نویس‌های اولیه طراحی یک مدل خودروی آینده اعمال کرده است.

این افشاگری اولین تصاویر تایید شده از خودروی مورد انتظار شیائومی را نشان می دهد.

در طول سال نوی چینی، تصاویری که ظاهراً ماکت‌هایی از جلو و عقب خودروی الکتریکی آینده شیائومی (EV) را نشان می‌دهند، در رسانه‌های اجتماعی پخش شد، و همچنین نمای کاملی از آنچه به نظر می‌رسید یک سدان کامپکت سفید با پلاک است. “MS11” را بخوانید.

این شرکت اعلام کرده است که امیدوار است در نیمه اول سال 2024 به تولید انبوه خودروهای خود برسد.

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

به عنوان مجازات، سازنده گوشی های هوشمند که تبدیل به خودرو شده است، گفت که “غرامت اقتصادی” 1 میلیون یوان (تقریباً 1 کرور روپیه) بر تامین کننده اعمال خواهد کرد.

این سخنگوی افزود که به تامین کننده دستور داده است که مدیریت امنیت اطلاعات خود را تقویت کند و برنامه هایی را برای ارتقای اقدامات محرمانه خود توسعه دهد.

از آن زمان، این شرکت متعهد به افتتاح کارخانه ای در پکن است که می تواند 300000 خودرو در سال تولید کند.

در مارس 2021، شیائومی، یک شرکت سخت‌افزاری که بیشتر به خاطر گوشی‌های هوشمندش شناخته می‌شود، گفت که با هدف سرمایه‌گذاری 10 میلیارد دلاری (تقریباً 82200 کرور) در این پروژه طی ده سال وارد بخش خودروسازی خواهد شد.

در صفحه رسمی Weibo، سخنگوی شیائومی نوشت: شیائومی با یک شرکت فناوری قالب سازی مستقر در پکن که در 22 ژانویه به طور عمومی تصاویری از سپر جلو و عقب یک خودروی آینده را فاش کرد، “معامله جدی” داشته است، که نقض توافقنامه محرمانه است.