شیائومی 13 به عنوان شیائومی 14 معرفی می شود. سطوح جعبه خرده فروشی آنلاین

طبق تصاویر فاش شده، شیائومی 14 با تنظیمات دوربین لایکا عرضه خواهد شد. اسکرین شات «درباره تلفن» دستگاه نیز به صورت آنلاین به بیرون درز کرده و نام و شماره مدل مذکور را نشان می دهد. شیائومی 14 با شماره مدل 2211133C پیشنهاد می شود. اگر اسکرین شات واقعی باشد، دستگاه MIUI 14 بر اساس اندروید 13 را بوت می کند.

این تصویر همچنین نشان می دهد که این گوشی از یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 2 انرژی می گیرد که دارای حداکثر سرعت کلاک 3.2 گیگاهرتز است. علاوه بر این، شیائومی 14 حداقل 12 گیگابایت رم خواهد داشت. جای تعجب نخواهد بود که شیائومی یک نوع رم 8 گیگابایتی از شیائومی 14 را با 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه کند.

همانطور که قبلا ذکر شد، این شرکت هیچ جزئیاتی در مورد نام پرچمدار آینده خود تایید نکرده است. بنابراین، به خوانندگان خود توصیه می کنیم که جزئیات نام فاش شده را با کمی نمک دریافت کنند.

در پشت، این گوشی می تواند یک ماژول دوربین مربعی شکل داشته باشد. این می تواند با یک دوربین سه گانه با فلاش LED همراه باشد. احتمالا شیائومی این گوشی را با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی عرضه خواهد کرد. گفته می شود این دستگاه دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در زمان نگارش این خبر هیچ خبر رسمی از سوی این برند وجود ندارد، اما تصاویر جدیدی به اشتراک گذاشته شده است در Weibo جعبه خرده فروشی ادعا شده و مشخصات شیائومی 14 نشان داده شده است. هیچ سخنی در مورد اینکه چرا شیائومی از یک عدد در سری پرچمدار خود صرف نظر می کند وجود ندارد. یکی از دلایل می تواند عرضه گوشی های پرچمدار با نام هایی باشد که مطابق با آخرین به روز رسانی MIUI هستند. بروزرسانی MIUI 14 که مبتنی بر اندروید 13 خواهد بود، قرار است به زودی رونمایی شود. سری 14 شیائومی احتمالاً با آخرین به‌روزرسانی MIUI 14 عرضه می‌شود.

اگر شیائومی 13 واقعاً به عنوان شیائومی 14 عرضه شود، می تواند از صفحه نمایش 6.2 اینچی Full HD + AMOLED استفاده کند. گفته می شود صفحه نمایش صاف باقی می ماند و حاشیه های نسبتاً نازکی در اطراف خود دارد. این دستگاه همچنین دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز است. با توجه به رندرهای طراحی لو رفته، پیشنهاد می‌شود که دارای یک بریدگی سوراخ‌دار در مرکز بالایی باشد.

انتظار می رود شیائومی سری جدید گوشی های هوشمند پرچمدار خود را به زودی در چین عرضه کند. این شرکت تایید کرد که به زودی گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود را با SoC جدید معرفی شده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 به زودی معرفی می کند. شیائومی اعلام کرد که یکی از اولین برندهای گوشی های هوشمند خواهد بود که یک گوشی پرچمدار با پردازنده جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه می کند. انتظار می رفت که سری 13 شیائومی چیپست جدید را دریافت کند، با این حال، به نظر می رسد که غول فناوری چینی می تواند تعدادی را نادیده بگیرد و گوشی هایی را با نام شیائومی 14 عرضه کند.