شیائومی 13 پرو در وب‌سایت‌های BIS، گواهینامه NBTC، به زودی در هند عرضه می‌شود

این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، همراه با 12 گیگابایت رم LPDDR5X و 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 پشتیبانی می کند. این گوشی دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی است. یک سنسور 50 مگاپیکسلی 1 اینچی سونی IMX989 با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) وجود دارد. همچنین دارای سنسور تله فوتو 50 مگاپیکسلی 75 میلی متری با پشتیبانی از OIS و سنسور 50 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 115 درجه است. برای سلفی، شیائومی 13 پرو دارای دوربین جلو 32 مگاپیکسلی است.

لیست ها هیچ مشخصات یا ویژگی های شیائومی 13 پرو را نشان نمی دهند. ما انتظار داریم که انواع جهانی با همان مجموعه سخت افزاری که در انواع چینی یافت می شود، معرفی شوند. گجت 360 به طور انحصاری در مورد جدول زمانی عرضه شیائومی 13 پرو در هند گزارش داده است که انتظار می رود در ماه مارس برگزار شود. این شرکت قرار است پس از تایید همکاری جهانی خود با لایکا، این گوشی را در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2023) به نمایش بگذارد.

مشخصات شیائومی 13 پرو

شیائومی 13 پرو که در چین عرضه شد، از آخرین MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 خارج از جعبه استفاده می کند. گوشی هوشمند پرچمدار دارای صفحه نمایش 6.73 اینچی QHD+ خمیده AMOLED با وضوح 2K (1440×3200 پیکسل) است. این نمایشگر دارای ویژگی هایی مانند Dolby Vision، پشتیبانی از HDR10+، نرخ تازه سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1900 نیت است. یک لایه Corning Gorilla Glass Victus برای محافظت بیشتر در برابر خط و خش وجود دارد.

شیائومی 13 پرو در هند پس از مشاهده این گوشی در وب سایت های صدور گواهینامه توسط یکی از کارشناسان خبره، ممکن است نزدیک باشد. گوشی هوشمند پرچمدار شیائومی اواخر سال گذشته در هند در کنار گوشی وانیلی شیائومی 13 در چین رونمایی شد. انتظار می‌رود این شرکت در آینده نزدیک این دستگاه‌ها را در بازارهای جهانی عرضه کند، اما هنوز اعلام رسمی نکرده است. با این حال، به نظر می رسد راه اندازی قریب الوقوع باشد زیرا Xiaomi 13 Pro اخیراً در وب سایت اداره استانداردهای هند (BIS) مشاهده شده است. فهرست موجود در وب سایت BIS همچنین شماره مدل نوع جهانی گوشی را نشان می دهد.

گوشی هوشمند هم بود خالدار در وب سایت صدور گواهینامه NBTC توسط مشاور Mukul Sharma. لیست NBTC شماره مدل و نام رسمی نسخه جهانی را تأیید می کند. شارما همچنین شیائومی 13 وانیلی را در وب سایت NBTC مشاهده کرد. مدل جهانی شیائومی 13 دارای شماره مدل 2211133G است.

باتری این گوشی 4820 میلی آمپر ساعتی است. از شارژ سیمی 120 وات و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. دارای بلندگوهای دوگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos. همچنین دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع