شیائومی 14 پرو در دو نسخه با پنل های تخت و منحنی عرضه می شود: تمام جزئیات


انتظار می رود شیائومی تا پایان سال جاری نسبت به شیائومی 13 پرو فعلی خود ارتقاء دهد. برند چینی گوشی های هوشمند هنوز هیچ جزئیاتی را در مورد شیائومی 14 پرو تایید نکرده است، اما پیش از آن، یک مشاور مشهور برخی از مشخصات این گوشی را در وب به اشتراک گذاشته است. گفته می شود شیائومی شیائومی 14 پرو را در دو نسخه با دو مشخصات نمایشگر متفاوت معرفی می کند. گوشی آینده می تواند از شارژ سریع 120 وات و 90 وات نیز پشتیبانی کند. انتظار می‌رود شیائومی 14 پرو بر روی نسل بعدی SoC پرچمدار کوالکام اجرا شود.

Tipster Digital Chat Station (ترجمه شده از چینی) در Weibo پست کرد که Xiaomi 14 Pro در دو نوع با مشخصات صفحه نمایش متفاوت و گزینه های شارژ سریع عرضه خواهد شد. به گفته وی، یکی از این دو نسخه دارای یک پنل منحنی سه بعدی و حاشیه های باریک در چهار طرف خواهد بود در حالی که مدل دیگر دارای صفحه نمایش تخت 2.5 بعدی است. آنها احتمالاً با فناوری شارژ سریع 120 واتی یا شارژ سریع 90 واتی جفت می شوند. گفته می شود شیائومی 14 پرو دارای ضخامت 1 میلی متر است.

افشای اطلاعات گذشته حاکی از حضور پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 آینده کوالکام در شیائومی 14 پرو بود. گفته می شود که از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. همچنین می تواند دارای دوربین های WLG High-Lens نیز باشد.

احتمالاً شیائومی 14 پرو مورد انتظار جانشین شیائومی 13 پرو خواهد شد که در اوایل سال جاری با قیمتی معادل 2000 روپیه عرضه شد. 79999 برای تنها 12 گیگابایت رم + پیکربندی فضای ذخیره سازی 256 گیگابایت.

شیائومی 13 پرو دارای صفحه نمایش 6.73 اینچی 2K OLED با نرخ تازه سازی تا 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز است. این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 پشتیبانی می کند. راه اندازی دوربین پشتی سه گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی 1 اینچی سونی IMX989 و باتری 4820 میلی آمپر ساعتی دیگر مشخصات این گوشی هستند. از شارژ سیمی 120 وات و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.


شیائومی گوشی هوشمند پرچمدار خود با محوریت دوربین شیائومی 13 اولترا را عرضه کرد، در حالی که اپل اولین فروشگاه خود را در این هفته در هند افتتاح کرد. ما درباره این پیشرفت‌ها و همچنین گزارش‌های دیگر در مورد شایعات مرتبط با گوشی‌های هوشمند و موارد دیگر در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

CoinSwitch Ventures می گوید با نزدیک به 25 میلیون دلار سرمایه از استارت آپ های Web3 در هند حمایت می کند.





منبع