شیائومی Buds 4، طراحی ساعت S2 قبل از عرضه رونمایی شد: جزئیات


طرح های Xiaomi Buds 4، Watch S2 قبل از عرضه این گجت ها فاش شده است. تیزرهای رسمی حاکی از آن است که Xiaomi Buds 4 دارای طراحی نیمه داخل گوش و دارای ویژگی حذف نویز فعال است. هدفون های هدفون را می توان با یک جعبه شارژ گرد دید. پیشنهاد می شود نیمه بالایی بدنه با طراحی براق و نیمه پایینی از پلاستیک ساخته شده باشد. علاوه بر این، همچنین نشان داده شده است که Xiaomi Buds 4 در سه گزینه رنگی عرضه خواهد شد. در همین حال، گفته می شود که Watch S2 از طراحی سایز دوگانه برخوردار است. انتظار می رود صفحه ساعت در اندازه های 42 و 46 میلی متری عرضه شود.

شرکت چینی تولید کننده لوازم الکترونیکی شیائومی تیزرهای رسمی Xiaomi Buds 4 و Xiaomi Watch S2 را پیش از عرضه منتشر کرده است. عرضه این دستگاه ها که پیش از این قرار بود در چین برای اول دسامبر همراه با سری 13 شیائومی باشد، اکنون به تعویق افتاده است. این شرکت هنوز تاریخ جدیدی را اعلام نکرده است.

همانطور که در بالا ذکر شد، Xiaomi Buds 4، همانطور که مشاهده می‌شود، با طراحی داخل گوش عرضه می‌شود و ویژگی حذف نویز فعال را در خود جای داده است. هدفون های شیائومی با یک جعبه شارژ گرد با طراحی نیمه براق و نیمه پلاستیکی دیده می شوند. Xiaomi Buds 4 در سه رنگ مشکی، سبز و سفید عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است که گوشی‌های Redmi Buds 4 Pro و Redmi Buds 4 استریو واقعی (TWS) ماه گذشته در اروپا عرضه شدند. هدفون‌های Redmi شامل حذف نویز فعال (ANC)، درایورهای پویا دوگانه و موارد دیگر می‌شوند. هر دو ایرباد حالت‌های شفافیت دوگانه را ارائه می‌کنند که به کاربران امکان می‌دهد بدون بیرون آوردن هدفون با دیگران در اطراف خود ارتباط برقرار کنند. آنها همچنین از کنترل های لمسی پشتیبانی می کنند که پاسخگویی به تماس ها، مدیریت رسانه ها و همچنین تغییر حالت های شفاف را برای کاربران آسان می کند. این هدفون TWS ادعا می کند که تا 30 ساعت زمان گوش دادن را با جعبه شارژ ارائه می دهد.

در همین حال، تیزر ساعت شیائومی S2 نشان می دهد که دستگاه هوشمند دارای طراحی دوگانه با اندازه های بدنه ساعت شامل 42 میلی متر و 46 میلی متر است. این ساعت دارای طراحی مسطح و بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ است، در حالی که سمت راست صفحه ساعت نشان داده شده است که دارای دو دکمه فیزیکی است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

آزمایش روپیه دیجیتال آغاز شد. کارشناسان: رشد تصاعدی در پرداخت‌های UPI از خوش‌بینی به پایلوت CBDC هند حمایت می‌کند

ویدیوی برگزیده روز

آیا انعطاف پذیری دلیل کافی برای خرید Lenovo Yoga AIO 7 است؟





منبع