صفحه تیزر iQoo Neo 7 در سایت رسمی هند فعال می شود: تمام جزئیات

iQoo صفحه تیزر جدیدی را برای iQoo Neo 7 در هند در وب سایت رسمی خود راه اندازی کرده است. این گوشی به طور انحصاری در هند از طریق آمازون در دسترس خواهد بود. صفحه تیزر تنها نشان می دهد که این گوشی به تراشه مدیاتک Dimensity 8200 مجهز خواهد شد. با این حال، این شرکت اخیراً برخی از مشخصات نسخه iQoo Neo 7 India را نیز به اشتراک گذاشته است. بر اساس جزئیاتی که توسط شرکت به اشتراک گذاشته شده است، احتمالاً نسخه تغییر نام تجاری iQoo Neo 7 SE خواهد بود. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی فول اچ دی پلاس سامسونگ E5 AMOLED (1080 در 2400 پیکسل) با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود.

iQoo Neo 7 SE در چین با قیمت 2099 یوان (تقریباً 24800 روپیه) برای مدل 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی رونمایی شد. همچنین انواع حافظه رم 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی، 12 گیگابایتی رم + 256 گیگابایتی و حافظه رم 16 گیگابایتی + 256 گیگابایتی وجود دارد. این در رنگ های آبی برقی، مشکی بین ستاره ای و رنگ های Galaxy در چین موجود است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

iQoo Neo 7 قرار است در تاریخ 16 فوریه 2023 در هند عرضه شود. یک صفحه تیزر برای گوشی آینده در وب سایت رسمی هند قبل از اولین نمایش آن منتشر شده است. این گوشی قبلاً در اکتبر 2022 در چین عرضه شده بود، با این حال، در هند، احتمالاً به عنوان یک نسخه تغییر نام تجاری iQoo Neo 7 SE وارد بازار خواهد شد. iQoo اخیراً برخی از ویژگی‌های این گوشی از جمله نمایشگر ۶.۷۸ اینچی فول اچ‌دی پلاس با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی را معرفی کرده است. همچنین تایید شده است که این گوشی هوشمند دارای تراشه مدیاتک Dimensity 8200 است و بر روی OriginOS Ocean مبتنی بر اندروید 13 اجرا می‌شود.

مشخصات iQoo Neo 7 India (مورد انتظار)

با توجه به مشخصات منتشر شده، به نظر می‌رسد که نسخه هندی iQoo Neo 7 یک نوع تغییر نام تجاری از iQoo Neo 7 SE است که در دسامبر 2022 در چین عرضه شد. این مدل با یک دوربین سه‌گانه پشتی مجهز به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی همراه بود. OIS. دوربین اصلی با سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی همراه است. برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی، گوشی یک دوربین 16 مگاپیکسلی در قسمت جلویی دارد که در قسمت سوراخ‌دار قرار دارد.

منبع تغذیه این گوشی یک پردازنده هشت هسته ای مدیاتک Dimensity 8200 SoC خواهد بود. مجهز به سیستم خنک کننده سه بعدی با پوشش کامل و حالت فوق العاده بازی خواهد بود. گفته می شود iQoo Neo 7 در دو رنگ مشکی و آبی وارد بازار می شود. قیمت و ظرفیت ذخیره سازی هنوز توسط شرکت فاش نشده است.