طبق گزارش‌ها، آمازون در حال آزمایش بتا محتوای MiniTV با پشتیبانی از تبلیغات در Prime Video است

اخیراً، آمازون تیم توزیع موجود خود را به یک واحد جدید تغییر داده است – Amazon MGM Studios Distribution، که مجوز محتوایی مانند The Marvelous Mrs. Maisel، Hunters و غیره را که برنده امی شده است را به دیگر پلتفرم‌های پخش و رسانه‌های شخص ثالث می‌دهد. دسته ای از خواص MGM از جمله جیمز باند و راکی به‌طور بالقوه به‌عنوان تلویزیون کابلی رایگان یا اولیه، علاوه بر VOD‌های پشتیبانی‌شده توسط آگهی، خرید می‌شود. برنامه این است که محتوای Prime Video را به بیرون گسترش دهد و با افزودن آن به تنظیمات توزیع MGM درآمد بیشتری ایجاد کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

با توجه به ارزش آن، به نظر می رسد که تبلیغات به شدت محدود به چرخ و فلک محتوای تلویزیونی کوچک خواهد بود، هرچند، با این وجود، من فرض می کنم که با این وجود، این تبلیغات ناخوشایند خواهد بود. این محتوا در برنامه Prime Video و همچنین دسکتاپ (مرورگر) در دسترس خواهد بود – امیدواریم که در چند صفحه به سمت پایین قرار داشته باشد و در صفحه اصلی ضربه ای وارد نشود.

در ماه آوریل، Amazon Prime Video قراردادی با Paramount Global Content Distribution امضا کرد تا کاتالوگ هندی خود را با چهار نمایش جدید گسترش دهد. Star Trek: Discovery، The Stand، Mayor of Kingstown، و مجموعه پیش درآمدهای Yellowstone 1883، همگی اکنون به عنوان بخشی از اشتراک عمومی بدون هزینه اضافی گنجانده شده اند. در میان آنها، Star Trek: Discovery در ابتدا در نتفلیکس در هند در دسترس بود، اما قبل از پخش فصل 4 از پلتفرم خارج شد. این قرارداد جدید کل قوس را روی استریمر آمازون می آورد، علاوه بر این به عنوان خانه برای فصل پنجم و آخر آینده عمل می کند.

طبق گزارش ها، مشترکین آمازون پرایم ویدیو نیز شروع به دیدن محتوای miniTV آمازون در این پلت فرم خواهند کرد. طبق afaqs!، استریمر یک چرخ فلک محتوای «پشتیبانی از آگهی» را در هفته‌های آینده ادغام می‌کند که دامنه آن را فراتر از برنامه خرید پیش‌فرض آمازون گسترش می‌دهد. مشخص نیست که این تغییر چگونه خواهد بود، زیرا به طور پیش‌فرض تنها تبلیغاتی که هنگام پخش محتوا دریافت می‌کنید، تیزرهای قابل رد شدن برای سایر نسخه‌های اصلی Prime Video هستند. این ادغام در حال حاضر در حال آزمایش بتا بر روی حساب‌های پولی منتخب است و طبق گزارش، انتظار می‌رود به زودی عرضه شود.

قابل درک است، همچنین باید راهی برای خلاص شدن از شر این تبلیغات وجود داشته باشد، که این سوال را مطرح می کند که آیا آمازون هند قصد دارد قیمت اشتراک ویژگی های Prime را افزایش دهد یا یک سطح کاملاً جدید را معرفی کند. این گزارش خاطرنشان می‌کند که این تغییرات توسط Pratik Udeshi، رئیس آژانس و ویدیو، تبلیغات آمازون، در روز دوم رویداد جاری Goafest 2023 اعلام شد. اودشی افزود که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند هر گونه راه‌اندازی جدید، تبلیغات محصول یا افزونه‌های برند را در این پلتفرم معرفی کنند. علاوه بر این، این خیابان همچنین به برندها امکان می‌دهد صفحات نمایش یا پیوندهای خود را به فروشگاه‌های برند قرار دهند، که مانور عجیبی برای Amazon Prime Video است که معمولاً محتوای بدون آگهی را به عنوان یک مزیت اصلی تبلیغ می‌کند.