طبق گزارش‌ها، شیائومی قصد دارد سری جدید یا زیرمجموعه‌ای را با هدف علاقه‌مندان به فناوری معرفی کند.

انتظار می‌رود این گوشی‌های هوشمند قیمتی در حدود 200 میلیون تومان داشته باشند. 15000 تا Rs 25000. گمان می‌رود مدل‌های ارزان‌تر این سری شایعه دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 765 باشند. در همین حال، مدل های برتر ممکن است دارای چیپست Qualcomm Snapdragon 778 باشند. شایان ذکر است که شیائومی هنوز به طور رسمی برنامه‌ای برای عرضه سری گوشی‌های هوشمند جدید که برای علاقه‌مندان به فناوری طراحی شده است، اعلام نکرده است.

طبق گزارش‌ها، شیائومی در حال کار بر روی تعدادی دستگاه جدید است که احتمالاً برای علاقه‌مندان به فناوری هدف قرار خواهند گرفت. بر اساس گزارشی که ادعا می‌کند این مجموعه می‌تواند شامل گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های جدید باشد، غول فناوری چینی می‌تواند سری جدیدی از گوشی‌های خود را راه‌اندازی کند یا حتی از یک برند فرعی کاملاً جدید رونمایی کند. اعتقاد بر این است که این دستگاه‌ها یک تجربه اندروید سهام را ارائه می‌دهند. بخش علاقه مندان به فناوری تا حد زیادی تحت سلطه تلفن های هوشمند گوگل و وان پلاس در هند بوده است. با این حال، گوشی های پیکسل نسبتاً در این کشور غایب بوده اند و ظاهراً OnePlus به سمت عرضه های اصلی تر حرکت کرده است.

طبق این گزارش، به نظر می رسد که نظرات در مورد اینکه آیا شیائومی باید سری A را احیا کند یا با یک سری کاملا جدید یا یک برند فرعی عرضه شود، متفاوت است. گفته می شود که غول فناوری چینی به این بخش علاقه مند است زیرا ظاهراً OnePlus روی بخش علاقه مندان به فناوری تمرکز نکرده است. علاوه بر این، گوشی‌های هوشمند پیکسل گوگل نسبتاً در بازار هند حضور ندارند – این شرکت به تازگی گوشی هوشمند Pixel 6a را عرضه کرده است، اولین گوشی پیکسلی که از زمان عرضه Pixel 4a در سال 2020 در هند عرضه می‌شود.




منبع

طبق گزارشی که The Mobile Indian به نقل از منابع صنعتی ناشناس منتشر کرده است، شیائومی ممکن است در حال برنامه ریزی برای هدف قرار دادن علاقه مندان به فناوری باشد، بخشی که این شرکت از زمانی که از سری گوشی های هوشمند اندروید وان خود فاصله گرفته است تا حد زیادی نادیده گرفته شده است. این شرکت قبلاً پوکو را در سال 2018 برای علاقه مندان به فناوری هاردکور راه اندازی کرد که از آن زمان به یک برند اصلی تبدیل شده است.

این گزارش ادعا می کند که گوشی های هوشمند این سری از تراشه های سری 700 کوالکام و اندروید استوک بهره می برند. طبق گزارش‌ها، اپلیکیشن‌های شیائومی و سایر bloatware در این گوشی‌های هوشمند وجود ندارند. گفته می شود شیائومی حداکثر سه به روز رسانی سیستم عامل را برای این دستگاه ها و تا چهار سال وصله امنیتی ارائه می دهد.