طراحی، رنگ‌ها، مشخصات iQoo Neo 7 5G قبل از عرضه در هند فاش شد. احتمالاً Rebadged Neo 7 SE باشد

iQoo Neo 7 SE در ماه دسامبر در چین عرضه شد. این مدل همچنین دارای پردازنده MediaTek Dimensity 8200 SoC، صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با نرخ تجدید 120 هرتز و پشتیبانی از شارژ فلش 120 واتی است. این مدل همچنین دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت، با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با OIS، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. در جلو یک دوربین 16 مگاپیکسلی حفره‌ای برای سلفی و تماس‌های ویدیویی تعبیه شده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

برند فرعی Vivo تایید کرد که نوع هندی iQoo Neo 7 5G از پردازنده MediaTek Dimensity 8200 SoC بهره می‌برد و اولین گوشی در کشور خواهد بود که از این چیپست بهره می‌برد. این مدل با دو رنگ مشکی و آبی وارد بازار خواهد شد. در تاریخ 16 فوریه در هند عرضه خواهد شد اما iQoo هنوز قیمت مدل را تایید نکرده است.

عرضه iQoo Neo 7 5G هند قرار است ماه آینده در هند انجام شود و این شرکت طراحی نسخه هندی iQoo Neo 7 و گزینه‌های رنگی که در دسترس خواهد بود را همراه با مشخصات خاصی فاش کرده است. بر اساس جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط این شرکت، به نظر می رسد که این گوشی یک نسخه تغییر نام تجاری از iQoo Neo 7 SE خواهد بود که در دسامبر سال گذشته در چین عرضه شد. ادعا می شود که نوع هندی Neo 7 5G دستگاهی با عملکرد بالا، به ویژه برای گیمرها است.

نسخه هندی iQoo Neo 7 5G دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی E5 AMOLED با فرکانس 120 هرتز و یک دوربین سه گانه پشتی است. دوربین سلفی جلو در یک بریدگی سوراخ قرار گرفته است. گزینه های طراحی و مشخصات تایید شده نشان می دهد که iQoo Neo 7 5G یک iQoo Neo 7 SE تغییر نام تجاری است.

به گفته این شرکت، نسخه هندی iQoo Neo 7 5G همچنین از شارژ فلش 120 واتی پشتیبانی می‌کند و به سیستم خنک‌کننده سه بعدی با پوشش کامل، حالت فوق‌العاده بازی، برای مصرف‌کنندگان Gen-Z مجهز می‌شود که همچنین ادعا می‌کند این گوشی دارای امتیاز AnTuTu 890K+.