طراحی آیفون 15 فاش شد، شاسی تیتانیومی، پشت گرد با لبه‌های خمیده عقب

مینگ چی کو، تحلیلگر اوراق بهادار بین‌المللی TF، پیش از این اظهار داشت که طراحی بدون دکمه و پشتیبانی از شارژ USB نوع C از مهمترین ویژگی‌های طیف آیفون 15 خواهد بود. گفته می‌شود مدل‌های گران‌قیمت سری آیفون 15 به جای دکمه‌های فیزیکی صدا و پاور دارای دکمه‌های حالت جامد هستند، مشابه دکمه‌های هوم در آیفون‌های 7، آیفون 8 و آیفون SE. آنها می توانند به سه موتور لرزش موتور Taptic مجهز شوند تا احساس یک کلیک را شبیه سازی کنند.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع آیفون 15 – جانشین ظاهراً آیفون 14 – می تواند از طراحی حاشیه جدیدی در مقایسه با مدل های قبلی برخوردار باشد. طبق اطلاعات فاش شده جدید، اپل تغییرات قابل توجهی را در طراحی نسل بعدی مدل آیفون در نظر خواهد گرفت. گفته می‌شود که آیفون 15 با قاب کناری خمیده به سمت عقب به جای قاب تخت مانند سری آیفون 14 عرضه می‌شود. غول کوپرتینویی همچنین ممکن است در آیفون 15 به جای فولاد ضد زنگ از تیتانیوم استفاده کند. مدل‌های Pro در سری‌های آینده می‌توانند از قاب تیتانیومی استفاده کنند، در حالی که آیفون 15 و آیفون 15 پلاس ممکن است فریم فولادی ضد زنگ داشته باشند.

از آنجایی که ماده جدید گران‌تر از فولاد ضد زنگ است، اپل می‌تواند از یک قاب تیتانیومی در مدل‌های رده بالای آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 اولترا استفاده کند. شایعه شده است که آیفون 15 و آیفون 15 پلاس معمولی با فریم های فولادی ضد زنگ عرضه می شوند.

انتظار می رود خانواده آیفون های 2023 اپل شامل مدل های معمولی آیفون 15، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس باشند. آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس به تراشه نسل بعدی A17 Bionic اپل و 8 گیگابایت رم مجهز خواهند شد. مدل های غیر پرو می توانند به تراشه A16 Bionic امسال مجهز شوند.

Tipster ShrimpApplePro در توییتر ادعا کرد که آیفون 15 می تواند طراحی حاشیه جدیدی را اتخاذ کند. به گفته وی، انتهای لبه های پشتی گوشی آینده به جای لبه های مربعی مدل های آیفون 12، آیفون 13 و آیفون 14 خمیده خواهد بود. علاوه بر این، اپل برخلاف مدل‌های قبلی که دارای شاسی ضد زنگ هستند، از جمله آیفون 14 پرو، از تیتانیوم برای آیفون 15 استفاده خواهد کرد.