طراحی ادعایی Moto X40 از طریق وب سایت TENAA چین ارائه شده است. تیز برای ویژگی پردازنده «پرچمدار».


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در همین حال، چن جین، مدیر کل گروه تجاری Lenovo Mobile، از طریق پستی در Weibo، چیپست Moto X40 را به اشتراک گذاشت. در این پست آمده است: “ترکیبی از پلتفرم پرچمدار جدید و LPDDR5X، امتیاز دویدن واقعاً عالی است” (ترجمه شده از چینی). این می تواند اشاره ای به چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد که هنوز معرفی نشده است.

یک گوشی هوشمند موتورولا با شماره مدل XT2301-5 که گفته می شود با Moto X40 مرتبط است، در TENAA ظاهر شده است. این لیست گوشی را از طریق برخی از عکس های اولیه آن نشان می دهد. قسمت جلویی گوشی نشان می‌دهد که بریدگی حفره‌ای روی نمایشگر دارد، در حالی که نمای پشتی یک دوربین سه‌گانه پشتی را نشان می‌دهد. این لیست برای اولین بار توسط Techgoing مشاهده شد.

Moto X40 می تواند جانشین Moto Edge X30 شود. Moto Edge X30 در دسامبر سال گذشته در چین با قیمت اولیه 3199 یوان (تقریباً 38000 روپیه) برای نسخه پایه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد.

Moto X40 به نمایشگر OLED با نرخ تازه‌سازی تا 165 هرتز مجهز است. گفته می شود که در پیکربندی های رم 8 و 12 گیگابایتی ارائه می شود. گفته می شود که تنظیمات دوربین پشتی Moto X40 دارای دو سنسور 50 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی است. همچنین انتظار می رود که این گوشی دارای سنسور 60 مگاپیکسلی سلفی باشد. گفته می شود این باتری از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می کند.

Moto X40 توسط این شرکت به صورت آنلاین مورد بررسی قرار گرفته است و انتظار می‌رود که برای اولین بار به عنوان جانشین Moto X30 که سال گذشته در چین عرضه شد، رونمایی کند. یکی از مدیران لنوو به پردازنده یک گوشی پرچمدار آینده اشاره کرده است که گمان می رود Moto X40 باشد. گفته می‌شود که این گوشی بر روی یک پلتفرم پرچمدار جدید، همراه با رم LPDDR5X اجرا می‌شود. در همین حال، یک گوشی هوشمند موتورولا با شماره مدل XT2301-5 در سایت گواهی TENAA چین ظاهر شده است. گمان می رود این لیست مربوط به Moto X40 باشد. نشان داده شده است که این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش خمیده با بریدگی سوراخ در مرکز و تنظیم دوربین پشتی سه گانه است.